Found it AliEx (Wht005263)Iemand enig idee waar ik de plastic clips kan krijgen die de diffuser van een Polo uit 2019 bevestigen?
Hallo, ik heb de kennis voor jouw kennis. GroetjesBeste forumleden,
Namens een kennis stel ik deze vraag. Mijn kennis zoekt naar een scherm voor o.a. CarPlay. Het gaat om een VW Tiguan uit 2013. Wie kan mij van informatie voorzien?
Enlighten me, DOV. Het moet ook wel een beetje betaalbaar blijvenHallo, ik heb de kennis voor jouw kennis. Groetjes
Je moet eerst controleren of je huidige bcm compitabel is met mfswwie weet of het veel werk is om stuur in mijn polo 6C te vervangen voor een met knoppen?
Ik doe er vaak ongeveer een uur over.wie weet of het veel werk is om stuur in mijn polo 6C te vervangen voor een met knoppen?
Je hebt gelijk. Ik was even bij de garage langs geweest en het met ze besproken. Ze gaan er gratis een nieuwe onder zetten!Lijkt me wel om sowieso je oliefilter te vervangen? Of als je distributieriem gedaan moet worden etc etc.
Goede service.Ze gaan er gratis een nieuwe onder zetten!
Een advertentie werkt beter denk ik?Is er iemand van het forum op zoek naar een nette Polo Blue GT. Stuur gerust een PB
JMtuning.nl zit in Schagen, maar word door meerdere dealers in het land gemonteerdIemand nog een goed adres voor het aanpassen van de uitlaat van een Polo AW GTI?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.