Het grote 'kleine vragen' topic

Hallo ik heb een vraag. Ik heb een polo van 2018 en zou graag de grill badge donker willen hebben en ook de achterste. Nu heb ik voor het gladde embleem en achter zit het 3d (oude) embleem. Ook heeft mijn auto acc zijn er mensen hier die weten waar ik donkere badges kan krijgen?
BadgeSkins, had ik op mijn oude polo. Was top.
Stickers die werken met de ACC.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 498pk 
Grotendeels universeel, in de reviews lees je dat he top een Golf, Polo etc. geplakt is.
Dit was een setje van voor en achter maar je hebt ook enkel voor- of achter.

Het was meer ter illustratie dat je het gewoon uit China kan bestellen :)
Ah, oké. Ik dacht ik zeg het even voor iemand iets verkeerds besteld.
Sorry voor mijn vooruitziende blik ;)
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Na een aanval van steenslag door een langsrijdende vrachtwagen heb ik heel wat steenslag op mijn ruit. Deze gaat vervangen worden. Nu heb ik helaas ook wat steenslag pitjes op het zwarte stuk tussen de ruit en het panoramadak. Iemand enig idee of dit je dit een beetje kan wegwerken? Ik heb al gezocht naar de kleur het paneel schijnt satijn zwart te zijn maar kan verder niks over de kleur vinden.
 

Bijlagen

  • WhatsApp Image 2024-07-21 at 16.37.32.jpeg
    WhatsApp Image 2024-07-21 at 16.37.32.jpeg
    125.4 KB · Weergaven: 29
Volkwagen  Polo AW  1.0 
Kun je met 288mm remmen 15 inch velgen monteren? Of zit je dan standaard aan 16 inch?

Ik weet nog dat ik ooit een 13 inch wintersetje voor m'n Lupo kocht die niet pasten. Ik wil geen twee keer hetzelfde grapje ;)
 
Volkswagen  Polo 6C  1.0 TSI Highline BMT + Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business 
Ik kreeg het zo snel niet gevonden maar is het makkelijk om de interieur panelen los te halen bij een Polo AW? Ik wil namelijk mijn dashcam terug hangen dus wil de kabel graag langs de hemel / a stijl / middenconsole laten lopen.

Ik heb plastic lepels om panelen los te klikken dus voorzichtigheid is er zowiezo Big Grin
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200pk 
Voorbeeld van hoe het werkt.
Je kan de kapjes op de a-stijl losklikken, deuren los schroeven & klikken en middenconsole ook losklikken.

We zijn geen zoekmachine hier lijkt me? Zelf initiatief tonen om de gewenste video's op YouTube te vinden is wel het minimale wat je kan verwachten Frits.
Dat is alles wat ik wou weten maargoed zal onthouden dat jullie geen zoekmachine zijn. Ik had op youtube gekeken en niet echt gevonden wat ik zocht daarom dacht ik zal het eens op een forum vragen met mensen die van Polo's wat af weten maargoed verkeerd gedachte gang dus.

Toch bedankt voor het advies!
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!