Er staat bij Passat CC. Passen die dan ook op de Polo?
Volkswagen
Polo 6C 2017
1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram
Er staat bij Passat CC. Passen die dan ook op de Polo?
BadgeSkins, had ik op mijn oude polo. Was top.Hallo ik heb een vraag. Ik heb een polo van 2018 en zou graag de grill badge donker willen hebben en ook de achterste. Nu heb ik voor het gladde embleem en achter zit het 3d (oude) embleem. Ook heeft mijn auto acc zijn er mensen hier die weten waar ik donkere badges kan krijgen?
Voor de voorkant zou het kunnen maar ik twijfel over de achterkant omdat hier nog het oude type embleem zit, voorkant bij mij is een glad embleem. Bedankt in ieder geval.
Grotendeels universeel, in de reviews lees je dat he top een Golf, Polo etc. geplakt is.Er staat bij Passat CC. Passen die dan ook op de Polo?
Ah, oké. Ik dacht ik zeg het even voor iemand iets verkeerds besteld.Grotendeels universeel, in de reviews lees je dat he top een Golf, Polo etc. geplakt is.
Dit was een setje van voor en achter maar je hebt ook enkel voor- of achter.
Het was meer ter illustratie dat je het gewoon uit China kan bestellen
Zou kunnen. Als ik het onderdeel op zoek via 7zap staat er Satin Black. Maar dat staat ook bij de raamstijlen en de R line grille in de voorbumper.Was dat niet gewoon L041 uni zwart?
De getoonde video van @JelleR gaat hier dus niet over.graag langs de hemel / a stijl / middenconsole laten lopen.
Dat is alles wat ik wou weten maargoed zal onthouden dat jullie geen zoekmachine zijn. Ik had op youtube gekeken en niet echt gevonden wat ik zocht daarom dacht ik zal het eens op een forum vragen met mensen die van Polo's wat af weten maargoed verkeerd gedachte gang dus.Voorbeeld van hoe het werkt.
Je kan de kapjes op de a-stijl losklikken, deuren los schroeven & klikken en middenconsole ook losklikken.
We zijn geen zoekmachine hier lijkt me? Zelf initiatief tonen om de gewenste video's op YouTube te vinden is wel het minimale wat je kan verwachten Frits.
Ik vind het ook niet.Ik had op youtube gekeken en niet echt gevonden wat ik zocht
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.