Gewoon je gordel omdoen?! [emoji848]
Volkswagen
Polo 6R
1.2tsi 105pk
Ik rijd op mijn werk af en toe korte stukken. (Ja ja finess voor een diesel ik weet het) ik werd er gek van.Gewoon je gordel omdoen?! [emoji848]
Klopt hoor. Ik ontken ook niet dat het minder brilliant is om die waarschuwing uit te zetten maar ik irriteerde me er aan. Draag verder altijd netjes mijn gordel echter op mijn werk niet en daar mag je niet harder dan 15km per uur rijden.@Laszlo zelfs met kleine stukjes autorijden kan je AANgereden worden door een tegenliggerdan is een autogordel best handig!
Dank je! Ik wist helemaal niet dat mijn achterklep ook een setting had. Volgens mij is het niet gebeurt met een goedkope Chinese kabel. Maar misschien iemand die dat wel weet? Hij heeft bij velen aanpassingen verricht aan de auto's met b.v. alarm aanpassen.
Daar heb ik iets over gelezen ja, dat het lampje uitging als de motorkap open was geweest. Ook al heb je geen olie gepeild. Enig idee waar ik die sensor kan vinden? Denk dat hij zichzelf inmiddels gangbaar heeft gemaakt. Sinds hij afgelopen dinsdag ineens uitging is hij niet meer aan geweest.
Ik rijd op mijn werk af en toe korte stukken. (Ja ja finess voor een diesel ik weet het) ik werd er gek van.
Ik heb trouwens het geluid kunnen opnemen dat mijn auto maakt bij het uitzetten van het contact.
Het is een soort tik/zuig geluid, komt onder mijn motor afdekplaat vandaan en gaat gepaard met een lichte piep. Het is er 4x
Motor olie.
Olijfolie ruikt zo raar.
Remolie is voor de remmen.
Bak olie in een motor ruikt helemaal klote
En knipperlichtolie bestaat niet, is wel leuk om er een collega naar te laten zoeken.
Ik gok zo maar 5w30 5w40.
Maar dit is een gok, weet het geboortejaar van jou polo niet
Dank je wel morgen gelijk ff volgooie toppie5w30 long life.
Welk merk maakt niet zoveel uit ze voldoen allemaal aan de kwaliteits eisen van vw
Misschien iemand die er een afbeelding van heeft? Heb uitvoerig gekeken met een lampje maar kan echt niets vinden.
Heel duur. Banden bijna op. Kijk is op facebook. Staan ze vanaf 100€310,- voor 4x Groenland velgen met 3,3mm Continental winterbanden duur of niet?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.