Erg duur. Banden zijn zo goed als versleten
Laatst heeft me vrouw dat laten doen. Kost je volgens mij 350 euro. En er zit Android auto én Apple carplay op alleen je moet dat daarmee ook ontgrendelen. Geldloederij vind ik.Vandaag in een AW gereden. Ik drukte op de spraakherkenningstoets op het stuur maar kreeg deze melding te zien op het display.
Wat bedoelen ze met een activeringssleutel en gaat dit de eigenaresse geld kosten?
En als je een Android telefoon koppelt met een kabel, kan je dan via je scherm navigeren? (had helaas geen kabel bij)
Laatst heeft me vrouw dat laten doen. Kost je volgens mij 350 euro. En er zit Android auto én Apple carplay op alleen je moet dat daarmee ook ontgrendelen. Geldloederij vind ik.
Ja. Beats r line versie moest dit wel.polo AW?
Iemand een tip welk bedrijf voordelig multifunctionele sturen inbouwt en codeert? Ik heb een lederen stuur zonder MF en zou dit graag naar MF willen.
Thanks, CarTronic heb je ook maar ik weet niet of er goedkopere alternatieven zijnVAStechnics kan dit! Één van de vele dingen die hun doen.
Niet misselijk. Ik de meeste wagens waar ik in heb gereden was dit standaard voor zover ik weet.Laatst heeft me vrouw dat laten doen. Kost je volgens mij 350 euro. En er zit Android auto én Apple carplay op alleen je moet dat daarmee ook ontgrendelen. Geldloederij vind ik.
Zeker niet misselijk. Vreselijk schandalig. Wetende wat ze voor die auto heeft moeten betalen al. En dan daar ook nog geld voor vragen.Dank jullie.
Niet misselijk. Ik de meeste wagens waar ik in heb gereden was dit standaard voor zover ik weet.
Ja hoor, alle led's vervangen..@Laszlo
OT: Kun je de binnenverlichting (lees: alle verlichting die rood is, schakelaars knopjes radio en ventilatie etc.) Wit krijgen zoals in bv de GTE?
Hm jammer als t zo moeilijk is dan laat maar ik dacht misschien is het een multicolour led ofzoJa hoor, alle led's vervangen..
Mja.. lastig karwei lijkt me. (Dash, radio etc uit elkaar halen)
Het is zelfs nog lastiger dan alles eruit halen, je moet namelijk bij alle schakelaars een nieuw ledje erin solderen.
Dit zijn niet simpelweg normale led lampjes.
Ik had ernaar gekeken bij mij raamschakelaars.
Het is een ledje van ongeveer 3-5mm die je moet vervangen.
Geen simpel klusje, blijken wel mensen te zijn die dit doen tegen betaling, echter nog niet de juiste kunnen vinden
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
En de juiste ledjes vinden.het is te doen heb al aantal gezien die het hebben gedaan. kwestie van om solderen. van rood naar wit ledje..
maar of je daar te tijd voor wil nemen...
En de juiste ledjes vinden.
Omsolderen is met die kleine dingen best een rot klusje.
Als jij voor mij een link heb naar die witte ledjes, ik kon ze niet zo snel vinden.
Wil ik het best proberen [emoji16]
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Oké, denk dat ik dan ff rolletje bestel en kijken of ik zo'n ledje eruit pakken plukken. Heb nog paar oude raamschakelaars liggen die ik mooi als test kan gebruiken.ik weet natuurlijk niet of dit 100% de juiste zijn. maar ik wilde het zelf ook proberen. ik zou dan deze aanschaffen.
https://nl.aliexpress.com/item/High...310.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.12112e0eH9UuYd
maar of de specs juist zijn dat weet ik niet. maar af voor die paar euro.. het is te proberen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.