Ja, dat is inderdaad grootlicht controle.Kan iemand bevestigen dat onderstaande coding in vcds de lampcontrole voor groot licht uitzet?
09 Boordnet > Longcoding > byte 16 bit 7
Ja, dat is inderdaad grootlicht controle.
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Mocht je meer willen uitzetten, ik zal in vcds sectie een lijstje plaatsen met de lampcontrole codes.09 Boordnet > Longcoding > byte 16 bit 7
Bedankt! Staat bij deze uit.
Ik zeg goed bezigMocht je meer willen uitzetten, ik zal in vcds sectie een lijstje plaatsen met de lampcontrole codes.
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Of hij kan het op een forum dat bestemd is voor Polo-eigenaren vragen wat de naam van de velgen die bestemd zijn voor de Polo is.Even langs de dealer rijden en vragen hoe die velgen heten, zij kunnen dat jou mischien zo vertellen.
https://m.ebay-kleinanzeigen.de/s-a...eifen-185-60-15-2016-hc0-6/955210116-223-1836Hi All, ik ben opzoek naar deze velgen. Ze werden normaliter standaard onder een Polo All Star geleverd, maar ik kan ze helaas nergens vinden.
Help me out!
Thanks! Even rond gespeurd, ze lijken op het eerste gezicht alleen verkrijgbaar in Duitsland.Die heten Linas, of je ze ook te koop gaat vinden weet ik niet.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.