Het grote 'kleine vragen' topic

zijn er verder geen nadelen wat betreft de motor?
Ik vernam namelijk dat het niet persee goed is voor je motor en storingen op kan leveren of kan ik dit afdoen als een fabeltje?

Volkswagen  Polo 6R 
Zolang er geen sensoren meer data opnemen vóór en na je middendemper kan het geen kwaad lijkt me. De motor heeft zijn gassen al afgestoten, het geluid wordt alleen iets minder ''gedempt''.

SEAT  FR 
Voor 6R H7 koplampen zitten er W5W/t10 lampjes die ik wil vervangen voor Philips X/TremeVision ledjes van xenonlamp.nl.
Ik kan me niet meer herinneren of de W5Wt10 lampjes ook canbus moeten zijn en ik dus wel of geen storing ga krijgen.

En kan iemand me een link geven voor werkende led knipperlichten van xenonlamp.nl, ik wil niks terugsturen.

https://www.xenonlamp.nl/philips-12v-blue-vision-hp-led-w5w-6000k-t10

Volkswagen  Polo 6R Highline 
Even een vraagje. Ik wil een nieuwe accu voor mijn polo met start stop halen. Welke word geadviseerd? Ik heb de voorkeur voor bosch. En is het beter om vrijdag te bestellen ivm black friday?

Volkswagen  Polo AW 
Ik zou voor varta gaan maar je moet kopen waar jij jezelf fijn bij voelt.

Hou er wel rekening mee dat als je start stop systeem heb dat de accu dan ingeleerd moet worden.

Volkswagen  Polo team 6r 
Wat houd dat inleren precies in? Ik wil het sowieso laten plaatsen door garage, of het word mijn huidige garage of evt bosch car service. Zat te kijken naar de Bosch S5A, die word hier in NL voor ca 180 aangeboden en in Duitsland ca 130 euro. Deze zou ook geschikt zijn voor koude omstandigheden. Maar lengte weet ik niet zeker of die past is iets langer dan de andere maten? Hij word wel aangegeven als passend voor de 6R.
8BB6D7A2-A254-4F95-B2E2-1DBF07079578.png

Volkswagen  Polo AW 
Meten is weten. Bij bosch of varta kan je gewoon je auto invullen en tadaa daar komen de geschikte maten tevoorschijn [emoji106]

Volkswagen  Polo 6R 
Wat het inleren inhoud en wat er gebeurt weet ik niet precies , maar ik weet wel dat het noodzakelijk is.
Mischien weet @Martien of @TCL daar iets van? Hun zijn aardig bekend met vagcom etc.

Volkswagen  Polo team 6r 
Hmm jammer, rij nu een 6 bak dat rijd zo lekker rustig op de snelweg.
Maar helaas is de 6c met 6 bak bijna niet te vinden....

Volkswagen  Polo team 6r 
Volgensmij kun je aanpassen bij welke temperatuur die een signaal geeft, heb je wel vagcom of iets dergelijks voor nodig.

Volkswagen  Polo team 6r 
Als iemand weet hoe dat moet graag want ik vind het echt irritant. Had voorheen ook mijn km per uur op het display staan daar staat nu telkens de buiten temperatuur... o_O

Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!