Ja is 3000 idd, heeft de 6R TSI dit ook? hiervoor had ik een 1.2 12v 6R en die reed 110 met 3000 toerenHoeveel toeren draait de 6c 1.2 tsi met 5 bak bij 130km/h?
Volkswagen
Polo AW
1.0 TSI
Ja is 3000 idd, heeft de 6R TSI dit ook? hiervoor had ik een 1.2 12v 6R en die reed 110 met 3000 toerenHoeveel toeren draait de 6c 1.2 tsi met 5 bak bij 130km/h?
Knopjes aan hendel. Daarmee kannje alles veranderen tochAls iemand weet hoe dat moet graag want ik vind het echt irritant. Had voorheen ook mijn km per uur op het display staan daar staat nu telkens de buiten temperatuur...
Zeker waar Franklin, maar toen de wat koude temperaturen er nog niet waren bleef hij als ik hem uitzette op deze instelling staan (km per uur) nu krijg ik iedere keer die piep met de temperatuur en blijft hij op die temperatuur staan dus moet iedere x schakelen, luxeprobleem dit hoor overigens als het niet aan te passen valt zij het zoKnopjes aan hendel. Daarmee kannje alles veranderen toch
Mijn 6r draait in de 5 ongeveer 3250 bij 130.Ja is 3000 idd, heeft de 6R TSI dit ook? hiervoor had ik een 1.2 12v 6R en die reed 110 met 3000 toeren
klopt, mijn voorkeur ging ook uit naar de 6bak.Mijn 6r draait in de 5 ongeveer 3250 bij 130.
Ik vindt dat nogal luidruchtig, jammer dat de 6c bijna niet vindbaar zijn met 6 bak.
Ben namelijk opzoek naar een 6c.
Pfff zeurpiet hahaZeker waar Franklin, maar toen de wat koude temperaturen er nog niet waren bleef hij als ik hem uitzette op deze instelling staan (km per uur) nu krijg ik iedere keer die piep met de temperatuur en blijft hij op die temperatuur staan dus moet iedere x schakelen, luxeprobleem dit hoor overigens als het niet aan te passen valt zij het zo
Zeker waar Franklin, maar toen de wat koude temperaturen er nog niet waren bleef hij als ik hem uitzette op deze instelling staan (km per uur) nu krijg ik iedere keer die piep met de temperatuur en blijft hij op die temperatuur staan dus moet iedere x schakelen, luxeprobleem dit hoor overigens als het niet aan te passen valt zij het zo
Hahaha hoop dat je er snel vanaf bent joh pff gun hem mij voor sinterklaas dantja als je nou een super wow mega fantastische gti teller had hoefde je je daar geen zorgen over te maken hehe
doe een goed bod man! echt zoon verbetering voor je auto. je een mooie r line! echt zo veel mooierHahaha hoop dat je er snel vanaf bent joh pff gun hem mij voor sinterklaas dan
Haal me maar eens over wat het allemaal aan meerwaarde heeft , eigenlijk de taak van @dov maar hij heeft je ingehuurd zekerdoe een goed bod man! echt zoon verbetering voor je auto. je een mooie r line! echt zo veel mooier
Nee zeker niet. Maar heb t zelf ook en voor mij was het de beste upgrade tot nu toe. Navi audio alles in het scherm. Plus tempratuurmeterHaal me maar eens over wat het allemaal aan meerwaarde heeft , eigenlijk de taak van @dov maar hij heeft je ingehuurd zeker
Ja dat is t Dus. Ik heb android auto navi op mijn rcd en die gaat niet daarop tevoorschijn komen. Ik heb ook geen multifunctioneel stuurwiel dus ik moet alsnog mijn liedjes selecteren op de radio enzo dus enige voordeel is temperatuur meter dat kan me gestolen worden voor dat geld rijd de eerste 10 minuten wel zonder kachel id die sowieso warmNee zeker niet. Maar heb t zelf ook en voor mij was het de beste upgrade tot nu toe. Navi audio alles in het scherm. Plus tempratuurmeter
Ik kan even niet vinden over welk onderdeel het inleren gaat, de accu?
Ja dat is t Dus. Ik heb android auto navi op mijn rcd en die gaat niet daarop tevoorschijn komen. Ik heb ook geen multifunctioneel stuurwiel dus ik moet alsnog mijn liedjes selecteren op de radio enzo dus enige voordeel is temperatuur meter dat kan me gestolen worden voor dat geld rijd de eerste 10 minuten wel zonder kachel id die sowieso warm
Mijn 6R draait anders gewoon 3000 bij 130Mijn 6r draait in de 5 ongeveer 3250 bij 130.
Ik vindt dat nogal luidruchtig, jammer dat de 6c bijna niet vindbaar zijn met 6 bak.
Ben namelijk opzoek naar een 6c.
Klopt wel hoor , beste uitbreiding tot nu toe bij mijdoe een goed bod man! echt zoon verbetering voor je auto. je een mooie r line! echt zo veel mooier
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.