Hahaha wat een vent he ben echt benieuwd wie jij in het echt bent op de meet
even uit mijn hoofd want heb mijn polootje al 4 maanden niet gezien ivm buitenlands verblijf maar: olietemperatuur, digitale kilometers, gemiddeld verbruik en het actuele verbruik, gereden afstand na starten. ik heb geen mf stuurwiel en een rns 510 maar mijn mogelijkheden zijn nog vrij beperkt dus.Ben ook wel benieuwd wat je extra hebt met zon tellerunit, navigatie zal bij mij ook niet gaan werken vanwege kloonradio..
even uit mijn hoofd want heb mijn polootje al 4 maanden niet gezien ivm buitenlands verblijf maar: olietemperatuur, digitale kilometers, gemiddeld verbruik en het actuele verbruik, gereden afstand na starten. ik heb geen mf stuurwiel en een rns 510 maar mijn mogelijkheden zijn nog vrij beperkt dus.
Zit er geen in je dashboardkasje?Heeft er iemand ervaring met het inbouwen van een usb aansluiting in de middenconsole (voor de versnellingspook)?
Vind er niet direct een topic over op het forum, al ben ik er vrij zeker van dat dit hier wel eens is gepasseerd.
Zou graag zo een aansluiting willen zetten, werkend op een RCD310. Weet iemand hoe dit juist moest en als dit kan?
Dank bij voorbaat!
Betreft dus dit:
olietemp zit er ook op ... als je naar de meet komt kan je zien hoe het er uit ziet
Of je zet gewoon een usb plug in je sigarettenaansteker
Hij wil hem werkend op zijn radio.....
Heeft er iemand ervaring met het inbouwen van een usb aansluiting in de middenconsole (voor de versnellingspook)?
Vind er niet direct een topic over op het forum, al ben ik er vrij zeker van dat dit hier wel eens is gepasseerd.
Zou graag zo een aansluiting willen zetten, werkend op een RCD310. Weet iemand hoe dit juist moest en als dit kan?
Dank bij voorbaat!
Betreft dus dit:
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.