Ben ik het niet helemaal mee eens @dov al zou de verzekering 900 euro uitkeren, en je kan hem laten maken voor 300 en de kwaliteit is voor jou prima dan is die 600 wel lekker mee genomen(genoeg over voor een r line voor bumper )
avond heren dames, ik heb een vraag ben aangereden en bumper is gescheurd recht achter.
nu zijn er twee optie laten maken via de dealer en dat kost 911 euro. moet nieuwe bumper besteld worden en gespoten worden.
Optie 2 is bij een anderen dealer die gaat em dan schuren en weer maken en dat kost 280 euro.
vraag me af kan dit goed gemaakt worden?
hoor graag jullie advies of ervaring?
zo soort gedachten had ik ook.Geld op je rekening laten storten. bumper zoeken voor 100/150 euro en die laten spuiten.
als je mazzel hebt en je kan hem in kleur vinden ben je klaar.
ik was begin dit jaar ook betrokken bij een ongeluk als derde persoon, vrouw reed tegen een boom en tak raakte mijn voor bumper.Sinds wanneer betalen verzekeringsmaatschappijen nog direct uit aan de verzekerde? Meestal gaat dat toch direct naar het schadebedrijf.
Als jij hem bij een schadebedrijf laat maken dan kunnen ze dat meteen overmaken. Maar tijdje geleden reed er iemand achteruit zonder uit z'n doppen te kijken en raakte nét mijn achterkant. Schadebedrag is op mijn rekening gestort. Even daarvoor ook, jongen met een bal, idemdito. Paar jaar eerder, iemand die achterop knalde, ook idemdito. Maar misschien ligt het ook aan de voorwaarden van je verzekering.Sinds wanneer betalen verzekeringsmaatschappijen nog direct uit aan de verzekerde? Meestal gaat dat toch direct naar het schadebedrijf.
Dank je. Accu was helaas overleden.Ja, maar dat is van meer factoren afhankelijk.
Hoeveel sluipverbruik heeft de auto.
Hoe koud is het.
Laad de accu goed bij, is de laadspanning voldoende
Etc
Zekering op de accu controleren.Nee helaas, dan krijg ik nog geen 12v op mijn geschakelde 12v kabel. Krijg alleen een vaste 12v (op een andere kabel natuurlijk), dus ook als de sleutel niet op het contact zit.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.