moest er nog bijzetten, als je ook lampen hebt die aan gaan als je auto open drukt... met de sleutelGoogle.nl of forum sponsor, xenonlamp.nl [emoji106]
drankje, wat bedoel je met licht zicht pakket?Wat jij zoekt zijn 2 dingen, xenon met canbus en wel pf niet start stop functie en coming home/ leaving home schakelaar met sensor. Of heb je licht en zicht pakket op je polo?
nee heb ik nietLicht en zicht is automatisch Licht en ruitenwissers. Dit is te zien aan een schakelaar met auto stand erop en een sensor bij je binnemspiegel
Dank je @Brent Verhaegen, ik had zelf al zo'n vermoeden want het wel heel toevallig. Alleen snap ik niet waarom mijn oliepeilsensor daarvoor geen voeding kreeg terwijl er nu niets meer brandt.
Volgende keer als er iemand is die dergelijke aanpassingen kan doen, zal ik de regensensor maar weer aanzetten.
Vandaag op de meeting heb ik aan (GVD, waarom ben ik zo slecht in namen?) een hele aardige jongen gevraagd of hij even wilde kijken met zijn laptop. Hij kon niets vinden waarom mijn kofferbakslot niet werkte. Toen ik hem vroeg of hij mijn regensensor weer aan wilde zetten (terwijl ik die dus helemaal gene regensensor heb) was dat geen probleem. En jawel, mijn kofferbakslot werkt weer als vanouds.Als er op de meeting met een china kabel is gekeken dan kan de labelfile niet kloppen en heb je nu een setting van je achterklep gewijzigd! (goedkoop is duurkoop )
Zet m op de testbankhoe kan iemand zien of zn auto al gechipt is? Ik heb het vermoeden dat mijn gt sneller is dan dat die zou "moeten" gaan. Weet iemand hoe dit te controleren is?
Zet m op de testbank
Wat ik had gelezen is dat je hem kan uitlezen met Vagcom. Bij het opstarten staat er een standaard code van vw.
Deze is dan aangepast in iets anders.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.