denk dat deze niet gaat werken..
ik had bij mijn rcd310 geen ingang voor de gele kabel.
deze kabel is meer voor een rcd510.
Beste is een oem set. Minste gezeik mee. Kosten wel 300-400. Let wel op dat je ook nog adapters nodig hebt voor je kabelboom.goede dag heren en dames, heb een vraag wil graag xenon op mijn polo 2010 1.4 zetten. hoe weet ik welke lampen erin moeten en moet dit canus zijn?
Alvast bedankt
Goedemorgen, heb een vraag, mijn onderkap zit weer los, als ik een drempel over ga rammelt het. is al een keer vast gezet door garage.
wat zoo ding nieuw?
gene wat me onderkant van me auto beschermt. voor steen slag en water...Wat is een onderkap?
Je moet die chromen rand onder los maken, dan trek je hoes over knop heen, daar moet je metalen "klemring" los krijgen, dan kan je knob zo los krijgen, vervangen, ring vast knijpen of nieuwe ring vast knijpen en terug plaatsen. Eventueel kan een klembandje ook wel, als je die heel strak vast krijgt. Maar meestal zit er een nieuwe "klemring" bij.Voordat ik iets sloop toch even de mensen hier raadplegen!
Ik wil mijn versnellingspook dus vervangen, maar enkel alleen de knop. Het gaat hierbij dan niet om een VW knop maar iets universeel.
Nu dacht ik dat de originele knop vast zat aan de hoes, of is deze netjes los te halen en te hergebruiken?
ja ik ben aangereden maar dacht dan hou ik wat geld over, maar wil ook geen prutser aan me auto hebben.Als jij toch bent aangereden, vergoed de verzekering van de tegenpartij toch de schade? In dat geval voor de mooiste oplossing gaan: die van 911 euro: nieuwe bumper en spuiten.
Ja, het kan goed gemaakt worden. In principe ga je er niks meer van zien (al helemaal niet als ze het goed doen), maar dan moet het wel in professionele handen zijn.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.