Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je stadslichten zijn geen CANBUSheb een vraag heb vandaag xenon 6000k canus geinsttaleer en 2x w5w t10 standlicht 6000k
erin gezet. krijg nu melding dat er een lampje kapot is.
vermoed dat het door de w5w komen:
Philips X-TremeUltinon LED 12V W5W-T10 6000k
iemand een idee?
heb em doorJe stadslichten zijn geen CANBUS
Kun je polijsten met een goed polijst middel dan zul je de meeste krasjes weg krijgen.Het plastic schermpje voor de teller unit is bekrast. Waarschijnlijk is door hard
remmen het kunstgebit van de vorige eigenaar er opgevallen. Kan je dat eenvoudig
vervangen ?
Ligt meestal aan de ballast. Zou deze eens omwisselen, kijken wat hij dan doet. Als de linker dan niet knippert en rechter wel weet je dat het de ballast is.heb nog 1 vraag na het vandaag inbouwen van xenon 6000k canus. als ik de auto start knippert me linker licht (xenon)
Hoe kan dit?
kan dit kwaad?Ligt meestal aan de ballast. Zou deze eens omwisselen, kijken wat hij dan doet. Als de linker dan niet knippert en rechter wel weet je dat het de ballast is.
Inprincipe niet, op een of andere manier zorgt de ballast dan voor teweinig spanning.kan dit kwaad?
maar is de set die ik gekocht heb niet helemaal goed dan?bedoel dan de ballast..Inprincipe niet, op een of andere manier zorgt de ballast dan voor teweinig spanning.
Check het even na op de manier zoals ik in de vorige post beschrijf. Anders gewoon een nieuwe ballast bestellen (zou ik doen want ik zou me eraan storen). Je kunt er ook mee doorrijden, gaat misschien nog een hele tijd mee. Maar je moet er niet raar van op kijken als hij volgende week niks meer doet.
dit is de set die erin zit:Inprincipe niet, op een of andere manier zorgt de ballast dan voor teweinig spanning.
Check het even na op de manier zoals ik in de vorige post beschrijf. Anders gewoon een nieuwe ballast bestellen (zou ik doen want ik zou me eraan storen). Je kunt er ook mee doorrijden, gaat misschien nog een hele tijd mee. Maar je moet er niet raar van op kijken als hij volgende week niks meer doet.
Jij 6c ja riem
6r ketting
homi 6r 2014 ja
ik gt 2013 riem
Klopt want je hebt een distributieriem alleen om de 5 jaar vervangenUit 2014 dus geen problemen met de distributieketting ?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.