Klopt want je hebt een distributieriem alleen om de 5 jaar vervangen
Ik heb een 6R dus een distributieketting volgens mij............
Klopt want je hebt een distributieriem alleen om de 5 jaar vervangen
Ketting wil niet zeggen dat je altijd problemen krijgt.
Het verschilt nogal .
Oude model 1.2 tsi motor is een andere motor dan het nieuwe model tsi, die heeft namelijk een riem en nog wat kleine dingen die anders zijn.
Nee, vanaf bouwjaar 2012 zijn er nieuw type kettingen in de 1.2tsi motoren gekomen.
Is je drl ja, kun je niet anders instellen, ik heb het zelf uitgezet door het kabeltje uit de stekker van de schakelaar te trekken, vond het irritant als contact aanstaat dat de lichten ook aanstaan, accu is al zwak genoeg[emoji51], heb wel stadslicht aangezet via vagcom op stand 0goede dag heren en dames ik heb een vraag over mijn lichtschakelaar,
als ik mijn auto start gaat ,mijn licht meteen aan terwijl de knop op nul staat hoe kan dit?
en kan je dit anders instellen,...
Alvast bedankt
ja precies het is niet nodig, heb je miss tips welke kabel er dan uit moet.Is je drl ja, kun je niet anders instellen, ik heb het zelf uitgezet door het kabeltje uit de stekker van de schakelaar te trekken, vond het irritant als contact aanstaat dat de lichten ook aanstaan, accu is al zwak genoeg[emoji51], heb wel stadslicht aangezet via vagcom op stand 0
Ik zal eens moeten kijken welke kabel het was,ja precies het is niet nodig, heb je miss tips welke kabel er dan uit moet.
en dat vagcom systeem wat kan je daar allemaal mee.
Nou dat is fijn, ik krijg de schakelaar er niet uit[emoji58], denk dat er iets niet goed is met mijn schakelaarIk zal eens moeten kijken welke kabel het was,
En met vagcom kun je best wel veel dingen veranderen op een auto, op een polo 6r niet zo heel veel, maar dingen zoals o.a. automatisch vergrendelen bij 15kmh en dan ontgrendelen als de deur van binnen opengaan, als je lichtsensor en regensensor hebt kun je al veel meer.
Bij de polo gti is 7000 nog niet de begrenzer als het goed is, denk 7250 of 7500Toerenbegrenzer? 7000 lijkt me aan de hoge kant eigenlijk.
ik kreeg em van de week hem ook niet eruit, wat bleek hij was al kapot gedraaid door de vorige eigenaar. heb een nieuwe nu er in zitten 35 gekocht tweede hands.Nou dat is fijn, ik krijg de schakelaar er niet uit[emoji58], denk dat er iets niet goed is met mijn schakelaar
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.