Hij lekt.. maar je komt niks tegen.. dat lijkt me sterk. lek is lek, ligt er een plas onder?Ik heb het volgende probleem met mijn polo 1.2 TDI, de koelvloeistof lekkage lekt behoorlijk. Ik moet hem om de 45&50 km bij vullen enig idee hoe kan komt? Alles nagelopen kom helaas niks tegen
Hij staat nu op 163.350km
Hij lekt.. maar je komt niks tegen.. dat lijkt me sterk. lek is lek, ligt er een plas onder?
en die monteur zegt niet dat hij het kan verbruiken met de verbranding? en er ligt geen plas onder je auto? er zijn maar weinig opties hoor als je koelvloeistof verdwijnt dus vreemd nee, een goede monteur is hier toch redelijk snel achter lijkt meIk heb het volgende probleem met mijn polo 1.2 TDI, de koelvloeistof lekkage lekt behoorlijk. Ik moet hem om de 45&50 km bij vullen enig idee hoe kan komt? Alles nagelopen kom helaas niks tegen
Hij staat nu op 163.350km
Vreem heá...
Gisteren naar de garage geweest, de monteur kwam geen lekkage tegen. Morgen even opnieuw proberen.....
Ook geen witte rook uit de pijp?
Ja past. Heb ik ookEen pook van een polo 6C ( 6C0711113F ) past toch ook op een polo 6R?
en die monteur zegt niet dat hij het kan verbruiken met de verbranding? en er ligt geen plas onder je auto? er zijn maar weinig opties hoor als je koelvloeistof verdwijnt dus vreemd nee, een goede monteur is hier toch redelijk snel achter lijkt me
duss dan zou je denken dat die het verbrand, lekke koppaking ofzo, witte rook?Weet je wat ik vreemd vind er ligt geen plas water onder mijn auto.
duss dan zou je denken dat die het verbrand, lekke koppaking ofzo, witte rook?
Bedankt voor mee denken! Hij gaat er morgen naar kijken.
Ligt er helemaal aan of je het zelf doet of je het laat doen en waar?Hoi,
Kan iemand ongeveer inschatten wat de volgende reparaties aan mijn Polo 9N kosten?
- schokbrekers voor
- remleidingen voor
- ashoes
@Ruud9N Het maken komt wel goed. Ik vroeg me enkel af wat de onderdelen zelf kostten.
en wat heeft die gevonden?Bedankt voor mee denken! Hij gaat er morgen naar kijken.
Denk +- € 180 aan onderdelen en €150 arbeidskosten.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.