je moet je spullen ook niet daar halen...Even naar de VW dealer gereden. Schokbrekers waren zo'n €150 per stuk. Dus valt helaas wat duurder uit.
Volkwagen
E golf 2018
136 pk
je moet je spullen ook niet daar halen...Even naar de VW dealer gereden. Schokbrekers waren zo'n €150 per stuk. Dus valt helaas wat duurder uit.
je moet je spullen ook niet daar halen...
Simpel gezegd zorgt deze er voor dat als je je gas los laat de turbo druk wordt vrijgelaten via je blow off, en dit kan dan een diverter valve zijn welke het terug de inlaat in blaast of een open systeem en die hoor je dus ook afblazen zoals in het filmpje.. ik kan hier wel een heel verhaal neerzetten maar die bestaan al, heeft ook te maken met de levensduur van je turbo, het systeem zorgt er voor dat je turbo geen grote klappen en drukverschillen krijgt https://wimpetri.home.xs4all.nl/blowoffvalve.htmlIk weet ook niet alles hoor maar ben leergierig.
Zie filmpje, wat is het en wat doet dit ding eigenlijk?
oh sorry niet eens naar gekeken haha, ken hem verder ook niet maar zag nederlands en plaatsjes met uitlegHet was behoorlijk irritant lezen met al die 'juh's
Verhaal is wel duidelijk tho
Je gaat er wel zuiniger door rijden omdat het f.... irritant is als dat ding steeds afblaast.Maar of het nou echt nut heeft op een 1.2 tsi? Leek mij ook wel een leuke toevoeging. Maar er werd mij verteld door o.a. Vagtechniek dat het geen nut heeft op een 1.2 tsi...
Heb ik al 3 busjes van geprobeerd zonder resultaat..Maar even zonder dollen, je hebt daar speciale spuitbussen voor.https://webshop.autodepee.nl/winkel/schoonmaakproducten/airco-verfrisser-lemon/ bijv. ramen dicht, airco aan ( met binnen circulatie). als het goed is spuit die bus zichzelf uiteindelijk leeg in de auto. terwijl jij ernaast wacht. Vriend heeft dit laten doen, maar bleek achter heel eenvoudig zelf te doen zijn. Neem wel meteen ff interieurfilter mee.
Gebruiksaanwijzing:
– Airconditioning aanzetten
– Temperatuur op laagste stand instellen
– Ventilator op volle snelheid zetten
– Recirculatieknop indrukken
– Fles Motip Airco Refresher goed schudden
– Knop doordrukken zodat de inhoud uit de fles gedreven wordt
– Voertuig afsluiten en zorgen dat het product niet wordt ingeademd
– 10 minuten laten draaien, daarna recirculatiestand uitschakelen en nog 10 minuten laten draaien.
– de procedure is afgerond.
Op bv autodoc artikelnummers vergelijken? Lever ik dan in op prestatie/kwaliteit
Heb je toen de melding kwam gelijk het oliepeil bekeken of hij echt laag stond en dit ook weer bekeken na het bijvullen van de 200ml, je kan misschien ook nog de dop een beetje scheef er terug opgedaan hebben waardoor de olie heeft staan lekken.
Dat is gewoon een beetje zweten, of mis ik een plasje olie of iets? Of misschien een beetje geknoei bij het vullen.
Bij mij is het net zo, maak ik me totaal geen zorgen over.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.