Bij twijfel gewoon doen!
Beste investering naar mijn mening
Maar wat is nu het verschil dan tussen VAGtechniek en JD? Wat doet JD anders dan VAGtechniek en andersom?
Je weet bijna zeker dat er Olie nodig was, omdat het al een tijdje geleden was... maar je weet het zeker als je Olie gaat peilen voor je er klakkeloos 200ml olie in gooit. daar is die peil stok voor, al betwijfel ik of je auto bij 200ml teveel olie al alles er uit gooit dat denk ik namelijk niet. aan de andere kant is het niet een heel groot blokje dus zal er ook niet zoveel olie in moeten. kleine tip. even peilen voor je er zomaar wat in gooit. kan het lampje wel gaan branden maar als je het niet checkt weet je niksIk ga morgen weer goed bekijken (vlakke ondergrond opzoeken ivm scheve straat hier ) maar weet bijna zeker dat motorolie nodig was aangezien het alweer tijdje geleden is. Maar optie dat ik de dop scheef terug heb opgedaan is ook goed mogelijk! Thanks
Zowieso niks geknoeid, maar zou idd niks aan de hand kunnen zijn, ook geen plasje olie of zoiets
En daarbij, altijd bij koude moter testenJe weet bijna zeker dat er Olie nodig was, omdat het al een tijdje geleden was... maar je weet het zeker als je Olie gaat peilen voor je er klakkeloos 200ml olie in gooit. daar is die peil stok voor, al betwijfel ik of je auto bij 200ml teveel olie al alles er uit gooit dat denk ik namelijk niet. aan de andere kant is het niet een heel groot blokje dus zal er ook niet zoveel olie in moeten. kleine tip. even peilen voor je er zomaar wat in gooit. kan het lampje wel gaan branden maar als je het niet checkt weet je niks
lastig als je onderweg bent en je olie lampje gaat branden.... je weet ook als die warm tot de juiste vulling komt, er bij koud weer ietsjes bij zou moeten. dus met warme motor had je best even kunnen checken of er nog olie aan de stok zou zitten, warm of koud is bij die kleine motortjes geen 200ml verschilEn daarbij, altijd bij koude moter testen
lastig als je onderweg bent en je olie lampje gaat branden.... je weet ook als die warm tot de juiste vulling komt, er bij koud weer ietsjes bij zou moeten. dus met warme motor had je best even kunnen checken of er nog olie aan de stok zou zitten, warm of koud is bij die kleine motortjes geen 200ml verschil
Inmiddels heb ik op vlakke ondergrond en koude motor gepeild en bleek zeker nodig, ga het morgen weer volgooien met overige van 1 liter In principe kan er 1 liter erin toch?
Wat betreft die foto was waarschijnlijk vuldopje scheef aangedraaid! Maar goed, weer wat geleerd nu, zeker betreft koud peilen! Thnx!
die peil stok is om te meten hoeveel er in moet, dus meten tijdens het vullen en niet zomaar een Liter er in gooienInmiddels heb ik op vlakke ondergrond en koude motor gepeild en bleek zeker nodig, ga het morgen weer volgooien met overige van 1 liter In principe kan er 1 liter erin toch?
Wat betreft die foto was waarschijnlijk vuldopje scheef aangedraaid! Maar goed, weer wat geleerd nu, zeker betreft koud peilen! Thnx!
en wat heeft die gevonden?
Naar mijn weten zit die op een paar tandjes van je pook geperst, en moet die er inderdaad met een beetje geweld vanaf komen...Ik krijg mijn versnellingspook met geen mogelijkheid los. Ik heb de knijpring door geknipt maar de pook blijft muurvast zitten. Durf ook niet te hard te trekken voor de versnellingsbak. Iemand ervaring / tips?
Net even iets meer liefde gegeven.... maar helaas, muur en muur vastNaar mijn weten zit die op een paar tandjes van je pook geperst, en moet die er inderdaad met een beetje geweld vanaf komen...
Ik weet dat ik deze bij andere merken soms met zo een waterpomptang van een halve meter lang er af trok met geweld, bij een polo nooit gedaan dus wellicht iemand hier die het wel weet.Net even iets meer liefde gegeven.... maar helaas, muur en muur vast
en wat heeft die gevonden?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.