Hi!
Kunnen jullie mij helpen met mijn vraagjes?
- ik wil graag een auto-lichtschakelaar voor de lampen. Kan ik dan gewoon random 1 met sensor bestellen via Ome Ali? Ik zie wel verschillende reacties in topics staan, maar dan komen er zaken voorbij zoals DRL en bixenon (?). HELP!
- ik wil ook graag ledjes bestellen voor kenteken en interieur, zijn dit gewoon vervangbare voor de huidige? Of moeten daar veel aanpassingen voor gebeuren?
- ik wil graag LED verlichting voor, maar geen 400 euries uitgeven voor nieuwe complete koplampen. Ik heb in mijn 9n3 aftermarket Xenon ingebouwd met een ballast ertussen. Bestaat zoiets ook voor LED-pitjes?
1. Je kan niet zomaar een licht schakelaar bestellen je hebt meerdere soorten. Aangezien ik ervan uit ga dat je geen licht of regen sensor hebt. kan je er 1 nemen met sensor.
https://nl.aliexpress.com/item/Nieu...0000&scm_id=1007.13338.112237.000000000000000
Iemand daar ervaring mee met het plasti-dippen?
Ik heb ook interesse in een auto lichtschakelaar, maar dan met ch/lh functie. Ik heb een regensensor, maar lichtsensor geen idee? Dashboardverlichting gaat wel harder en zachter branden bij licht en donker als ik mijn verlichting uit heb staan. @Michaelk88 weet jij meer over te vertellen?
als het goed is kan je een OEM oplossing installeren door middel van een kabelboompje en orginele vw schakelaar.
P.s regen sensor = licht/regen sensor. zit achter je spiegel.
Als je op het forum zoekt is als het goed is een hele beschrijving te vinden meen ik.
https://drive.google.com/file/d/0B2nv91Y7YYCbN2hUM1QwdFE1bk0/view
De gene dit maakte zit helaas niet meer op ons forum.
Als jij jou knop alleen op de voorruit zet gaat hij telkens automatisch aan dat is hoe het hoortHallo mijn airco gaat soms vanzelf aan van mijn vw polo 1.0 blueMotion 95 pk bouwjaar 2015 en soms brand het lampje van de airco ( handbediende airco ). Terwijl ik daar niet om vraag. Ik heb heel vaak van beslagen ramen vooral voorruit. Ik heb echt het gevoel dat er iets niet klopt. Heeft iemand ook deze problemen??
Zomer banden eronder leggen of toch nog even wachten? Keuzes
D’r onder!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Heb er geen winterbanden op gehad dit jaar's Nacht kan het nog koud worden maar toch heb ik ze er al onder liggen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.