Kun je remklauwen voor een 6R ook ergens kopen in een bepaalde kleur
zodat je zelf niet met een kwast hoeft lopen te kloten...
Dat zijn beste prijzen zeg, wel +1 voor de straatnaam.
Proefrit maken, elke auto is andersAls ik een nieuwe auto zou kopen met 26 extra PK en ~30NM extra koppel, ongeveer zelfde gewicht, ga ik daar veel van merken?
Zelf stapte ik over van een Volvo V40 190PK naar een Opel Astra 140PK en daarna naar een VW Polo (lichter) 95PK. Omdat de alle turbo's op een heel andere manier hun kracht toevoegen, merk ik het onder de 80 KM/u niet. Daarboven is het zeker merkbaar vind ik zelf. Maar daarvoor zou ik geen andere auto kopenAls ik een nieuwe auto zou kopen met 26 extra PK en ~30NM extra koppel, ongeveer zelfde gewicht, ga ik daar veel van merken?
Proefrit maken, elke auto is anders
Zelf stapte ik over van een Volvo V40 190PK naar een Opel Astra 140PK en daarna naar een VW Polo (lichter) 95PK. Omdat de alle turbo's op een heel andere manier hun kracht toevoegen, merk ik het onder de 80 KM/u niet. Daarboven is het zeker merkbaar vind ik zelf. Maar daarvoor zou ik geen andere auto kopen
Kan mij niet voorstellen dat het zo’n bijzondere wagen is dat we die in Nederland ook niet hebben. Zullen er vast wel een paar te koop zijn (dealer of particulier) waarbij je zo geïnteresseerd kunt overkomen dat je wel een proefritje mag makenDan zou ik voor die proefrit naar Berlijn moeten. In dat geval wil ik liever eerst weten of ik het theoretisch ga merken voordat ik zometeen voor niks 6 uur op en neer rij.
Het betreft in dit geval geen turbo's. Dus gewoon pure motorkracht.
Zelfde motorgeneratie? Dan moet het merkbaar zijn maar. Wel denk ik dat je van 75 naar 100 pk meer merkt dan van 225 naar 250 pk@onlylyon heb ‘m in Nederland nog niet gezien (auto uit 2009, speciale Sporteditie). Dus vandaar
Maar ongeacht de praktijk: ga ik er in theorie wat van merken?
Zelfde motorgeneratie? Dan moet het merkbaar zijn maar. Wel denk ik dat je van 75 naar 100 pk meer merkt dan van 225 naar 250 pk
Dat kan waarschijnlijk bij CarTronicIemand een goed(koop) adresje waar ik n multifunctioneel stuurwiel kan halen en stuur kan inleveren? Ben niet kundig genoeg om zelf te gaan sleutelen..
Jij zou de draad doorknippen en de 3 uiteindes bij elkaar solderen?Scotch lick is wel storingsgevoelig, waarom niet ff een druppel soldeer erop?
Waar vindt ik eigenlijk de kleurencode van mijn Polo?
Is dat die sticker in de deurpost? Of hoor ik dat te weten.
Zie wel sticker maar daar staat zon lange code op die gelijk is aan in de voorruit.
Wilde op IAMS ff lak stiftje halen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.