Eronder leggen en GAAAUWZomer banden eronder leggen of toch nog even wachten? Keuzes
Volkswagen
Polo 6R
1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning
Eronder leggen en GAAAUWZomer banden eronder leggen of toch nog even wachten? Keuzes
Duman zit hier op het forum, pb hem en vraagt of het werkt zoals je wilt hebben.
Bel morgen is naar klein gunnewiek .Ik wil een nieuwe remklauw kopen (achteras, passagierskant). Deze wil ik op internet bestellen (via mijn monteur kom ik uit op 180 euro, gaf me het advies deze online te halen, maar wilt hem zelf niet voor me bestellen (denk ik)).
Iemand die mij alsjeblieft kan helpen? Ik wil wel direct de juiste bestellen en niet voor 10+ euro retourverzendkosten moeten betalen om mijn statiegeld terug te krijgen.
dus daar koop je gereviseerde remklauwen en geen nieuwe.Ja blijkbaar, wist ik namelijk ook niet.
Is niet mals, voor sommige 28 euro maar voor de meeste 52.
Mdi aansluiting.
Hier kan je een speciale stekker in doen en aan die stekker zit dan een usb of iphone of micro usb aansluiting
dus daar koop je gereviseerde remklauwen en geen nieuwe.
die van jou lappen ze weer op en verkopen ze weer.
Nee dat is lastig.. da's helemaal niet nauwkeurig hahaJe stopwatch in je klok app telefoon
Als je geld genoeg hebt, dit kastje met bijbehorende app: http://www.ignitioncollection.com/DragyWeet iemand een app die nauwkeurig is met het meten van een 0 naar 100?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.