haha dat hoop ik ook maar ja, nooit bewust naar gekeken denk ik. rij meer dan dat ik onder de kap kijk gelukkigZilvergrijs kastje is je ecu, die heb je hoop ik wel.
Volkswagen
Polo 6R
1.4 GTI 180 PK
haha dat hoop ik ook maar ja, nooit bewust naar gekeken denk ik. rij meer dan dat ik onder de kap kijk gelukkigZilvergrijs kastje is je ecu, die heb je hoop ik wel.
hoe zit het nou ookalweer, kan je de handleidingen voor reparatie's bij vw auto's nou in etka ook checken of was dat alleen voor onderdelen?
Kan je niet eens kijken bij workshop-manuals.com hier kan je ook wat handleidingen vinden.ah oke, is er een handleiding op het forum hoe je bij de handleiding van elsa win/odis komt?
Kan je niet eens kijken bij workshop-manuals.com hier kan je ook wat handleidingen vinden.
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Wil je nu een sticker?Ik was lekker eerder
ja klopt, wou alleen ff kijken hoe de voorbumper los moest mja stond er niet bij, zal wss niet super anders zijn i guessMeeste van de 6r en 6c is van gelijke basis, ik heb er vaak genoeg me informatie vandaan gehaald.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.