Misschien kun je het filmpje ook met ons delen?Sinds korte tijd heb ik een tik in de motor en het gevoel dat hij niet lekker stationair loopt. Heb ik nooit gehad. Filmpje naar mijn monteur gestuurd maar die vond het niet zo erg. Mij zit het niet lekker. Zijn er enkele dingen die ik evt kan checken?
py21w is een oranje knipperlicht lampjeWeet iemand of de lampentabel van de polo AW klopt zoals hier vermeld? http://maikel.dediweb.nl/xenforo/index.php?pages/lampentabel-aw/
Met name het PY21W aapje voor het rem en stadslicht, is dit echt gecombineerd?
Heb je toevallig een linkje naar een goede folie?@Jay511 Ik denk dat dit iets is wat je zelf kan doen. Op youtube moet je zoeken op wrap fog lights. Staan veel voorbeelden met uitleg.
Zou dan wel goede folie kopen, als je gaat doen. Je hebt wel een fohn nodig en kennis hoe je je mistlampen moet demonteren en monteren. Maar is niet zo moeilijk.
Die zooi gewoon eraf scheuren.Mijn hitteschild rammelt als een bezetene. Bij de VW dacht ik een nieuwe te kunnen halen maar het blijkt dat dít hitteschild om de achterdemper heen zit. Wil je deze vervangen dan moet je de hele achterdemper vervangen vermoed ik. Uitlaat zelf is echter nog in prima staat en gasdicht.
Iemand tips?
Het verroeste gedeelte is voor zover mogelijk weggehaald en de rest is (tijdelijk) vast gezet met ijzerdraad.
Helaas geen foto van.
Dank je. Hoe heb jij dit gedaan? Ik vermoed dat de enige manier is om de uitlaat de demonteren, de plaat van de demper te verwijderen en daarna weer te monteren. De persoon die een groot gedeelte heeft verwijderd van het hitteschild kan niet bij de rest zegt hij.Die zooi gewoon eraf scheuren.
Heb je alleen maar last van.
Ik heb het er bij mijn ook afgehaald.
Kan het ook niet meer rammelen,
erg veel nut heeft het tog niet, want die plaat word zelf ook warm, dus geeft de warmte gewoon door.
Ik heb toen een nieuwe uitlaat geplaatst omdat die oude lek was,Dank je. Hoe heb jij dit gedaan? Ik vermoed dat de enige manier is om de uitlaat de demonteren, de plaat van de demper te verwijderen en daarna weer te monteren. De persoon die een groot gedeelte heeft verwijderd van het hitteschild kan niet bij de rest zegt hij.
Kan jij mij vertellen welke uitlaat er origineel onder zit? Ik zie door de bomen het bos niet meer.Ik heb toen een nieuwe uitlaat geplaatst omdat die oude lek was,
en dat was een goede kans om al die zooi eraf te halen.
Of naar de lokale sleutelboer maar als je pech hebt (zoals ik destijds) is hij niet zomaar na te maken en dan moet je hem via de dealer bestellen en dat kost wel wat. Schijnbaar zijn niet alle sleutels zomaar na te maken. Ik was € 82,01 kwijt bij een dealer in Duitsland paar jaar geleden.bij het openen van mijn sleutel is mijn rfid chip kapot gevallen. Wat is nu een logische stap? Heb gelukkig nog wel mijn reservesleutel.
Nee, dat kan ik niet want heb m bij de dealer gehaald.Kan jij mij vertellen welke uitlaat er origineel onder zit? Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.