net even gekeken maar snap niks van die site...Gerritspeek.nl ff checken
Volkswagen
Polo6R
1.4 TSI 230pk
net even gekeken maar snap niks van die site...Gerritspeek.nl ff checken
Ik zou een obd2 interface adapter kopen. De elm327 is een fijne, samen met de app torque kan je alle waardes uitlezen, ook terwijl je rijdt. wie weet kan je daaruit wat informatie lezen.Ik vroeg mij af of het mogelijk is om met een OBDeleven te zien of de motor wel eens pingelt? Zelf zou ik niet weten waar dat te zien is, maar misschien is het wel mogelijk. Als iemand weet hoe het met VCDS moet, dan hoor ik dat ook graag.
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Weet iemand misschien heel toevallig of deze Helix sub
https://shop.ahw-shop.de/plug-play-...r-tuning-subwoofer-5-kanal-verstaerker?c=1714
Met deze Chinese RCD330(Plus) ook plug&play is?
Ik vroeg mij af of het mogelijk is om met een OBDeleven te zien of de motor wel eens pingelt? Zelf zou ik niet weten waar dat te zien is, maar misschien is het wel mogelijk. Als iemand weet hoe het met VCDS moet, dan hoor ik dat ook graag.
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Dit helpt zeker. Hiermee zou je het wel eens kunnen zien:
Top....@Franklin Polo6R indien de auto na 2006 is moet de polo worden uitgelezen dmv eobd lezer.
Hierin wordt aangegeven of er foutcodes zijn en of de readiness goed is uitgevoerd.
Readiness moet goed zijn afgerond, indien die hier iets niet goed in heeft gemeten is het geen afkeur, maar moet er ouderwets worden roet gemeten.
Indien er een foutcode inzit moet er een roetmeting plaats vinden.
Vorig jaar zijn de apk regels verandert en zijn foutcodes geen afkeur meer maar gewoon roetmeten.
Meestal hebben monteur geen zin in een roetmeting omdat dit nogal wat tijd kost en 9/10x toch goed is.
Ligt natuurlijk wel aan wat voor auto
kick, ik ben ook bezig met een Helix subwoofer. Weet iemand of dit 1 op 1 werkt met een RCD330G apple CarPlay?Ik gok dat je een hi-low converter nodig zult hebben. Ik heb zelf ook een rcd330 van Ali op een pioneer platte sub aangesloten. Ik weet overigens niet in hoeverre deze sub plug-and-play is met een originele vw radio, dus misschien dat dit anders is...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
1.4tsi staat bekend om problemen met de ketting. Goed luisteren tijdens het starten als je geen geratel hoort.Ik weet dat ik op een polo forum zit, maaaaar:
Iemand ervaring met de motoren Golf 6 1.4 TSI 122pk? Heb een golf op het oog en wil even weten of die motoren any good zijn.
Zoals het nu uit ziet blijf ik bij volkswagen
Durf ik zo niet zeggen. Wel een paar honderd euro, de meeste kosten zijn de sleutel uren. Goedkoop is het zeker niet.Enig idee wat een kettingreparatie ongeveer kost? @Jurgen6R
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.