Ik dacht een idee te hebben. Haal de uitlaat eronder vandaan, sloop het hitteschild weg, plaats de uitlaat terug.
Maar iemand vertelde mij dat dan de hele achteras er onder vandaan moet wat mij heel erg sterk lijkt.
Iemand anders zei dat, als ik de wagen opkrik aan beide zeiden, dat de as dan op een soort 0 punt komt en dat je dan de uitlaat er zo onder vandaan kan halen. Het hele achterste gedeelte is n.l. 1.8 meter lang. Dus even het dempertje er onderuit halen werkt niet zonder de gaan zagen.
Maar iemand vertelde mij dat dan de hele achteras er onder vandaan moet wat mij heel erg sterk lijkt.
Iemand anders zei dat, als ik de wagen opkrik aan beide zeiden, dat de as dan op een soort 0 punt komt en dat je dan de uitlaat er zo onder vandaan kan halen. Het hele achterste gedeelte is n.l. 1.8 meter lang. Dus even het dempertje er onderuit halen werkt niet zonder de gaan zagen.
Waarom zou je dat doen? Je ziet het nauwelijks, je voelt er niets van en de remblokken zijn er op ingesleten.Kan ik de opstaande roestrand op remschijven (die nog niet de minimale dikte hebben bereikt) met schuurpapier veilig verwijderen als ik de remmen daarna weer ontvet? Met eventueel schuurpapier?
Volkswagen
'03 Polo 9N
1.4 55kW/75PK.