Jay511
Bekend lid
Ziet er nice uit. Wat is er verneukt dan?Heb het zelf een beetje verneukt, maar het is wel redelijk. Ik ga het binnenkort opnieuw doen maar dan die andere optie wat ik eerder zei.
Volkswagen
Polo 6R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ziet er nice uit. Wat is er verneukt dan?Heb het zelf een beetje verneukt, maar het is wel redelijk. Ik ga het binnenkort opnieuw doen maar dan die andere optie wat ik eerder zei.
Je moet de lampen verwisselen en stekkers er tussen zetten. En je moet de BCM programmeren zodat je geen fouten krijgt.Jaa heb je gelijk in, alleen is dat veel werk om te doen?
Ziet er nice uit. Wat is er verneukt dan?
Je moet de lampen verwisselen en stekkers er tussen zetten. En je moet de BCM programmeren zodat je geen fouten krijgt.
Kijk, ben ik niet de enige. Al meermaals geprobeerd mn extra setje mistlampkappen te spuiten met hoogglans. Lukte niet door idd soort bubbels/gaten. Plastidip ging prima laatste keer....Omdat ik ervoor heb geprobeerd te doen met normaal spuiten, maar dit dus niet bleef zitten. Heb ik het opgeschuurd met water en schuurpapier, toen plasti dip gedaan. Het is op sommige plekken niet zo heel goed vast gehecht. Dus van dichtbij zie je soms gaten alsof het een spons is. En de gaten in de grill laten los. Deze zou ik dus echt goed meespuiten als tip.
Je moet een sensor op je achteras monteren, kabelboom van achterbank naar de module onder je dash en vanaf de module naar beide koplampen trekken. En aansluiten op de canbus en stroom. Nogal een klusje, zelf nooit gedaan.Ohh maar dat valt wel mee, hoe zit het met het monteren van de hoogteregeling dan?
Kijk, ben ik niet de enige. Al meermaals geprobeerd mn extra setje mistlampkappen te spuiten met hoogglans. Lukte niet door idd soort bubbels/gaten. Plastidip ging prima laatste keer....
En als je het zelf voorbewerkt, dus zelf schoonmaken en opschuren. Daarna door prof laten spuiten? Denk dat 100-150eu is. Maar kosten die je maakt als je zelf gaat doen, zit je ook aan de 50eu.Ja klopt, heb je hechtprimer gebruikt of kunststofprimer? Nadeel met plasti dip is wel dat de glans gewoon een stuk minder is. Zou met 2 k wel beter zijn, plus zijn ook van die middeltjes voor krassen bescherming enzo.
Echter kost het voor een highline grille meer, gezien je met die honingraat ondergrille zit. Spuit het liever zelf metjes met primer na het voorbewerken & dan met 2K lak!En als je het zelf voorbewerkt, dus zelf schoonmaken en opschuren. Daarna door prof laten spuiten? Denk dat 100-150eu is. Maar kosten die je maakt als je zelf gaat doen, zit je ook aan de 50eu.
Denk dat resultaat dan mooiste is, ook voor langer termijn.
Voor mij niet, gezien mijn front spoiler en logo's ook mat zijn!Maar het echte hoogglans effect heb je dan niet, of is dat niet wat je wilt?
Als ik mijn lichtschakelaar op stand 0 heb dan is mijn dashboard verlichting overdag aan, tenzij ik onder een brug door of bijvoorbeeld een tunnel in rijd. Dan gaat deze verlichting uit.
Wie kan me vertellen welke sensor dit regelt en waar ik deze kan vinden?
Pretoria dacht ik
Salvador of Durban
Jaa kosten 100-150 zijn aardig aan de hoge kant voor een grill, terwijl je de oneffenheden alleen ziet als je dicht erop kijkt. Maar ik probeer het volgende week weer en dan laat ik het resultaat wel zien.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.