Achterlangs in het hoekje bij je voorraam doen sommigen hem dacht ik!!
Klinkt eigenlijk zeer logisch ja.
Weet je toevallig of iemand daar een foto van heeft gemaakt?
Of weet iemand anders dit?
Volkswagen
Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Achterlangs in het hoekje bij je voorraam doen sommigen hem dacht ik!!
ik heb em onder de A-stijl ergens weggedrukt.Klinkt eigenlijk zeer logisch ja.
Weet je toevallig of iemand daar een foto van heeft gemaakt?
Of weet iemand anders dit?
Het is idd plug and play.. En die sensor kan je plakken waar je zelf wilt.. Ik zou hem ergens bij me raam plakken waar het niet opvalt dus beivoorbeeld ergens links onderinOke dus dit zal simpelweg plug and play moeten zijn?
Dat zwarte draad dat erbij zit is dan de sensor ofzo? (ben -3 technisch op een schaal van 0 tot 100)
Waar plak ik de sensor dan?
Ik kan iedereen vertellen dat ik nog leef. 2019 was na juni/juli echt 100% een schijt jaar. Zat aardig met mezelf in de knup en er gebeurde helaas ook te veel om ons heen waardoor video's maken heel erg onbelangrijk werd.
De rust is inmiddels weder gekeert en ik hoop volgende week een 2e video up te loaden. Helaas zonder polo, maar wel met explosie. Maakt dat wat goed?
Samurai (de grijze) vind ik de besteVolgens mij heeft bijna iedereen hier zo'n Rituals autoparfum in de auto. Welke geur hebben jullie erin zitten?
Ik wil er ook graag eentje maar dan wel met een geur die niet te verwijfd is en niet te overheersend![]()
Samurai (de grijze) vind ik de beste
Vraagje: ik heb een geluidgenerator in mijn auto zitten. Een deel van de lucht die uit de intercooler komt gaat vervolgens (dmv T-splitsing) die geluidgenerator in, de andere helft richting de gasregelklep. Heeft dit enig ander voordeel dan enkel 'geluid genereren' in de auto? Want hoe ik het zie neemt dat dus eigenlijk alleen lucht weg die ook gebruikt kan worden door de motor.
Hoe lang gaat zo'n vulling mee?
6 weken is wel erg kort. Volgens mij claimt Rituals zelf 6 maanden.. Mijn ervaring leert dat hij zo'n 3 maanden goed blijft ruiken, waarna het merkbaar afneemt.Ook samurai in de auto zitten, dacht dat zo’n vulling ongeveer 6 weken mee ging
6 weken is wel erg kort. Volgens mij claimt Rituals zelf 6 maanden.. Mijn ervaring leert dat hij zo'n 3 maanden goed blijft ruiken, waarna het merkbaar afneemt.
edit; nvm ze claimen zelf 6-8 weken, dan gaat hij bij mij wel heel lang mee![]()
edit; nvm ze claimen zelf 6-8 weken, dan gaat hij bij mij wel heel lang mee![]()
Speelt alleen geluid af.Weet iemand welke formats de Discover Media kan afspelen met beeld?
Ik heb .Avi geprobeerd die pakte die helemaal niet en .Mp4 (mpeg) had ik alleen geluid.
![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.