Het grote 'kleine vragen' topic

Beginnen met uitlezen, als de toerenteller niks aangeeft kan het zomaar met de bdp sensor te maken hebben maar das nu nog lastig te zeggen
Laatste paar dagen wilde de auto niet goed starten na een dag in de zon te hebben gestaan. Motor slaat aan maar lijkt op 2 of 3 cilinders te lopen. Ook geeft de toerenteller niets aan. Na een keer of 2 a 3 keer proberen start hij normaal en rijd verder probleemloos. Iemand een idee waar ik het moet zoeken? 1.2 TSI 105 PK

Mijn achterklep slot van mijn 6R werkt gewoon, alleen het lampje in de kofferbak gaat niet meer aan. Lampje nagelopen en die is goed. Enig idee wat het probleem kan zijn en of dat nog te herstellen is?

Volkswagen  Polo 6R 
Hoi!

Ik wil op mijn Polo uit 2020 nieuwe velgen plaatsen. Momenteel zit er een 15 inch velg op en ik wil heel graag een Sebring set er onder zetten.

Nu zag ik dat de T-Cross Sebring 17 inch velg dezelfde steekmaat en naaf heeft (5x100, 57.1). Ik heb nu een 185/65R15 band. De set waar ik interesse in heb 205/55R17.

Weet iemand of dit zomaar kan?

Laatst bewerkt:
Hoi!

Ik wil op mijn Polo uit 2020 nieuwe velgen plaatsen. Momenteel zit er een 15 inch velg op en ik wil heel graag een Sebring set er onder zetten.

Nu zag ik dat de T-Cross Sebring 17 inch velg dezelfde steekmaat en naaf heeft (5x100, 57.1). Ik heb nu een 185/65R15 band. De set waar ik interesse in heb 205/55R17.

Weet iemand of dit zomaar kan?
Kan je zelf controleren met de afrol omtrek calculator

Volkswagen  Polo AW GTI 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!