Inderdaad! En de enveloppe gaat zo op de post, want de wissel is gelukt.Oftewel blackpolobm hahaha
Inderdaad gewoon eruit trekken, met je vinger/nagel aan beide zijden van de clip en dan gewoon naar je toe trekken.Gaaf hoor! En hoe kreeg je het eruit? Gewoon trekken toch?
Jep, die is van de blauwe Golf IV variant.Maar zie ik daar een 2e VW sleutel aan je sleutelbos?
Zoek de verschillen;Idd erg vet geworden Henk-Jan. Mag ik vragen welke losse kappen je hebt geplastidipt?
Moet jij nog wel even je spiegelkappen en je velgen wit makenSuper gave bak. We vormen een Black & White team.
Ik heb nog witte spiegelkappen voor je liggen...Moet jij nog wel even je spiegelkappen en je velgen wit maken
@HJV: Hoe heb je die kapjes zo mooi gekregen, en dan vooral met die aluminium/chromen delen?
Het chrome rondje en Audi-logo kan je heel makkelijk loshalen. Vervolgens Plastidippen en het chrome weer terugplaatsen.
Dit vind ik persoonlijk mooier dan wanneer je alles matzwart maakt.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.