HJV - Polo Bluemotion ;-)
HJV - Polo Bluemotion ;-)

HJV - Polo Bluemotion :: 2010 Volkswagen Polo 6R

Merk
Volkswagen
Model
Golf 7
Uitvoering
1.6 TDI BMT DSG Highline
Kleur
Tungsten Silver Metalic
Bouwjaar
2014
Ben jaloers haha!

Ik heb hier een garage waar net een Passat in past, maar niet zo veel ruimte rondom.
Maar vandaag gewoon buiten bezig geweest!
De zomerschoenen eronder gezet en samen met m'n broer het raammechanisme van zijn Golf IV vervangen.
Ik zal vanavond ook 'mijn garage' eens bijwerken en nieuwe foto's plaatsen.
Nu snel een afspraak maken voor de Eibach veren..!

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    363.6 KB · Weergaven: 114
  • image.jpg
    image.jpg
    535.3 KB · Weergaven: 112
ok kijk aan, ik wil um in de kleur van de auto laten spuiten en ik hoop dat dat een beetje mooi is maar als ik dat wit zo zie bij jou is da best een vet gezicht....
De kleur van de folie is bijna gelijk aan de kleur van de Polo. Bij mijn vorige achterklep had ik deze ook, maar dan met chrome logo.
Is toch een stuk goedkoper dan een bus primer, lak en blanke lak.

Oh serieus? Dus in principe is het dus gewoon vervanfen en dan ben ik klaar?
Is dat lastig?
Montage is 'gans einfach'. Binnen bekleding lostrekken, drie schroeven van logo loshalen, stekkertje loshalen, logo iets draaien en hij is in zijn geheel los.

ok das makkelijk dan.
ik heb de bekleding al losgehaald heb de ruitenwisser stekker losgehaald want mijn vrouwtje duwde wel is "per ongeluk" tegen die hendel en ik heb een hekel aan een achterwisser whaha dus de bekleding is al bekend.
primer en dergelijke heb ik allemaal staan tis alleen de witte kleur die ik moet hebben ook voor andere dingen dus das geen probleem.
maar van jou is zeker ook een oplossing, zeker weten

Ik ben heel erg benieuwd naar je ervaring met het verlagen van je auto.

Gezien we een beiden een BM hebben met dezelfde voorkant van een R-line.

Ik heb mijn auto nu al 4x geraakt bij een drempel omdat de voorbumper zo laag zit en dat terwijl ik soms wel stapvoets over die vreselijke bulten heen rij.

Ben benieuwd hoe jouw ervaringen nu zijn en later met de verlaging erbij.

Eindelijk tijd gevonden om het achterlogo te monteren, ben blij met het resultaat!
Tijdens het monteren zag ik dat de GTI achterklep is voorzien van antenne in de achterruit, inclusief antenneversterker. Deze wil ik voor de vakantie aansluiten op de radio, omdat ik door de dakkoffer waarschijnlijk de antenne eraf moet schroeven.

Ook wat VAGCOM aanpassingen gedaan, oa Coming Home (werkend, 30sec), zijspiegel verwarming met achterruitverwarming en de remkracht wat versterkt. Nu nog de achterlichten aan met de DRL's.

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    407.1 KB · Weergaven: 41
Gisteren de auto van HVJ in het echt mogen bewonderen.Wat een prachtig ding. Ziet er in het echt dikker uit dan op de foto's. Ook staan de velgen echt dik onder de auto.
Toen ik ze op de foto's zag dacht ik echt van mwaaaaa, dat kan net :p. Nu ik ze in het echt heb gezien staan ze zeker wel dik onder.

Wees er zuinig op man!

Volkswagen  Polo  1.2 TSi 
Yes, Verlichting is netjes ingebouwd en wel. Alleen verlichting ging ook aan en uit bij mij. Bleek een kabeltje van het kastje naar de schakelaar niet goed te zijn. Die is weer gefixt.

Volkswagen  Polo  1.2 TSi 
Welk merk dakdragers heb je erop zitten?
Ik ben opzoek naar een setje waarbij de dragers niet verder uitsteken vanuit de voet.. En als ik het zo op jou foto zie is dit bij jouw set het geval.

VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!