Hmmm...heb liever dat de vrouwen naar mijn achterkant kijken...Ik heb echt heeeel lang naar jouw achterkant zitten kijken wat er nou zo anders aan is... 't is niet de GTI klep maar het witte achgergrondje bij het logo haha!
Je ging dit in Apeldoorn laten doen ? Waar ?Nu snel een afspraak maken voor de Eibach veren..!
Ik zal het adres even voor je opzoeken en PB-en.Je ging dit in Apeldoorn laten doen ? Waar ?
Ga je alleen de achterkant verlagen ? Omdat de voorkant van een BM standaard al verlaagd is.
Vandaag stap 1, zaterdagochtend de Eibach veren en Bilstein dempers!
Bij Bandencentrum Jan Steverink in Apeldoorn.Waar ga je dat laten doen?
Zou je voor mij de hoogteverschillen willen opmeten tussen de Eibach en de BM veren ?...zaterdagochtend de Eibach veren en Bilstein dempers!
Ik moest even twee keer lezen wat je bedoelde, maar ik snap het.Zou je voor mij de hoogteverschillen willen opmeten tussen de Eibach en de BM veren ?
Eerst de Eibach onbelast en de VW veren in gebruik, en na het wisselen net andersom ?
Alvast bedankt.
Krijg je ook nog 25% korting ?
Onderstelaanbiedingen
Hierbij de maten in cm's.Zou je voor mij de hoogteverschillen willen opmeten tussen de Eibach en de BM veren ?
Eerst de Eibach onbelast en de VW veren in gebruik, en na het wisselen net andersom ?
Alvast bedankt.
Kijk maar naar deze, en anders zeker voor het comfort.Ziet er goed uit!
Ik zit er over na te denken om de crosspolo ook te verlagen.
Weet alleen niet of het staat??
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.