HJV - Polo Bluemotion ;-)
HJV - Polo Bluemotion ;-)

HJV - Polo Bluemotion :: 2010 Volkswagen Polo 6R

Merk
Volkswagen
Model
Golf 7
Uitvoering
1.6 TDI BMT DSG Highline
Kleur
Tungsten Silver Metalic
Bouwjaar
2014
Zojuist een aanbetaling gedaan voor een setje 17" Rial Milano's met wederom Conti's.
Kan niet wachten tot ze er onder gaan... Wil voor die tijd nog de Eibach en Powerflex laten monteren.
De Audi velgen staan nu dus te koop, zie verkooptopic..

Sneakpreview;

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    34.6 KB · Weergaven: 109
Zou je voor mij de hoogteverschillen willen opmeten tussen de Eibach en de BM veren ?
Eerst de Eibach onbelast en de VW veren in gebruik, en na het wisselen net andersom ?
Alvast bedankt.

Krijg je ook nog 25% korting ?
Onderstelaanbiedingen
Ik moest even twee keer lezen wat je bedoelde, maar ik snap het.
Ik zal het voor je opmeten.

Helaas geen korting, ze hadden de veren ook niet op voorraad en moest uit Duitsland komen.
Maar toch een mooie totaalprijs.

Vanochtend in Apeldoorn geweest voor de Eibach/Bilstein-set.
Het is een hele nette en nieuwe zaak, met drie bruggen en professioneel uitlijn apparatuur.

Het resultaat is echt super!
De Polo is op het oog (voor mij) perfect verlaagd, de velgen komen nu nog mooier uit!
De wegligging en het comfort is echt vele malen beter geworden.
De Polo voelt nu gewoon stevig aan, zowel in de bochten als bij het optrekken/remmen. Het comfort vindt ik ook beter, omdat hij kuilen en oneffenheden nu goed opvangt zonder dat je voelt. Eerder dook de Polo helemaal naar beneden en kreeg je daarna een zwieper ophoog. En geloof het of niet, maar nu kan je drempels zelf harder nemen.

Dus echt een aanrader als je de looks/comfort/wegligging wil hebben op je BM; Eibach mét Bilstein.

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    333.5 KB · Weergaven: 41
  • image.jpg
    image.jpg
    739.4 KB · Weergaven: 42
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!