Thnx!Hele mooie auto!
Paste jou originele airbag in dat gti stuur?
Helaas zie ik geen maten.Hierbij de maten in cm's.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Ik ben er nog heel erg tevreden over, nog meer zelfs omdat ze nu iets zachter zijn geworden.Helaas zie ik geen maten.
Ben je er nog steeds tevreden over ?
Hoe is het drempelgedrag nu, vind het heel erg lastig om over hoge drempels te gaan zonder de BM-spoilers te schrapen.
Wat was voor jou de totaalprijs voor Eibach, Dempers en montage ?
PrivacyShades zijn goedkoper en het scherm van de achterruit bestaat uit twee delen (uit ervaring weet ik dat dit niet hinderlijk is), maar nu heb ik Sonniboy's.kijk, zo mag ik het horen. Ga ik dat asap eens bestellen! zit er nog verschil tussen privacyshades/sonniboy?
De bumpers en het interieur heb ik via Marktplaats, maar ze zijn ook op eBay.de te vinden.Waar heb je de spoiler, bumper, r line voorbumper e.d. gekocht?
Alvast bedankt!
PrivacyShades zijn goedkoper en het scherm van de achterruit bestaat uit twee delen (uit ervaring weet ik dat dit niet hinderlijk is), maar nu heb ik Sonniboy's.
Neem ik mee in de overweging.Heb je een best ritje gehad
Ben benieuwd naar het eindresultaat!
Zelf zou ik niet voor een glanzende kleur kiezen. Misschien is donkergrijs ook nog een optie?
Neem ik niet mee in de overweging.Ik denk dat gewoon zilver of antraciet het mooiste gaat zijn. Je hebt in de zomer al donkere velgen dus is het misschien leuk voor in de winter iets lichter
Een optie is ook om gewoon zelf matzwarte Hamerite erop te spuiten.Lekker mat zwart maken; valt vuil, pekel en remstof nog minder op
Ik kan je sowieso aanraden om je schokbrekers te vervangen door gasdempers van Bilstein (alleen voor is voldoende).Hallo HJV,
Jij kan me vast een goed advies geven. Ik vind de Polo BM wel erg veel veren bij drempels etc. Hierbij raak ik weleens de voorbumper.
Ik ben dat veren van de BM een beetje zat, vooral omdat ik een andere auto heb gereden (Renault Clio), en rijdt heerlijk soepel over drempels heen zonder omhoog geschoten te worden.
Jij hebt al wat ervaring met de standaard veren en ook met de updates die je erna hebt gedaan.
Denk je dat ik enig verschil ga merken als ik mijn BM veren omruil voor iets anders?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.