Vertel.. Ik wil ook weten hoe je een elektrische auto moet rijden..Dat geloof ik wel, mits de bestuurder er mee kan rijden. Veel mensen hebben geen idee hoe je met een elec. wagen moet rijden.
Ik heb een jd box gemonteerd en toevalig vandaag weer getankt.Word een auto zuiniger na tunen? En moet dat tunen gebeuren als hij nog nieuw is of kan het ook later.. Mijne jeeft nu 132600 gereden.. Is het verstandig om hem nu te tunen eigelijk? Kan iemand mij advies geven..
Verstuurd van mijn Lenovo K910
Ik heb wel sterk de indruk dat de brede wielen die standaard onder de 6C First Edition geleverd worden (16" 215 breed) het verbruik niet bepaald ten goede komen.. Iemand ooit eens uitgevogeld wat voor invloed bandenbreedte heeft?
Geen idee, maar ik heb dus de 1 op 20 nog nooit gehaald (hoogste is nu 1 op 19.25). Maar je kan wel eens gelijk hebben hoor.Ik heb wel sterk de indruk dat de brede wielen die standaard onder de 6C First Edition geleverd worden (16" 215 breed) het verbruik niet bepaald ten goede komen.. Iemand ooit eens uitgevogeld wat voor invloed bandenbreedte heeft?
'K ga d'r vanaf volgende week achterkomen, vandaag een setje lichtmetaal met winterbandjes besteld 185/60/15 ipv de standaard 215/45/16 Portago's. Eens kijken wat de Excel sheet me dan verteltDat gevoel deel ik, ik ben van staal naar die portago's gegaan en voor het gevoel is hij wel onzuiniger geworden.
Rij je veel snelweg? En welke snelheden hou je aan? 1100-1200 is best veel, mja wel in verhouding met 50 liter..?1.2 TDI BM:
Nu met de winterbanden eronder, haal ik net de 900-950 km gevuld incl nippeltje
Normaliter met de zomerbanden haal ik 1100-1200 met gemak, incl nippeltje.
Het voordeel is nu wel dat ik net boven de €1,- de liter tank.. Maar dan nog, 300km verschil is best wat.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.