Ja maar 55 liter tanken is zwaarder en is dan weer slechter voor je gebruik
Rij je veel snelweg? En welke snelheden hou je aan? 1100-1200 is best veel, mja wel in verhouding met 50 liter..?
Met nippeltje gaat er ongeveer 55 liter in.
1 op 20 = 1100 km, da's niet super lastig. Gewoon doorrijden tot het lampje aangaat en de range ongeveer 10 wordt dan wordt het pas spannend
Auto heeft trouwens bij de 48.000 de egr mod gehad? Voor de rest net een grote beurt gehad bij vw dealer. Auto was zeer goed onderhouden kreeg ik mee.Vw Polo 6r 1.6tdi 90 pk
Bouwjaar: mei 2011
Totaal aantal kilometers gelopen : 71500 km
Brandstof : Diesel
Wielen : nu 15" winterbanden
Kilometers: 810 tot 850 km
Is dat zoo? Ik denk dat je met een tdi toch wel meer km's haalt hoor..Met zo'n TSI rij je haast zuiniger dan een TDI
Nee dat is absoluut niet zo. Diesel rijdt per definitie zuiniger dan benzine.Is dat zoo? Ik denk dat je met een tdi toch wel meer km's haalt hoor..
Dat zeg ik toch ook..Nee dat is absoluut niet zo. Diesel rijdt per definitie zuiniger dan benzine.
Ja ik bevestig even wat je zegtDat zeg ik toch ook..
ThnxxJa ik bevestig even wat je zegt
Ik rij nu vooral vaak over 80-km wegen en dan laat ik 'm mooi uitrollen als ik een dorp / stad binnen kom rijden tot 50, en rustig weer optrekken naar 80-83. Snelweg is 't verbruik aanzienlijk hoger, als 'k 120 op de klok ga rijden zit 't meteen rond de 1:15. Moet zeggen dat 'k aan de pomp nog niet beter heb gescoord dan 1:16,6 gemiddeld, maar heb 't ook nog geen hele tank volgehouden om zo rustig te rijdenIs ook veel op de snelweg, weet niet waar @LoneFalcon veel rijdt?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.