Laatste tank heb ik zo tot aan de helft volgehouden om niet de turbo aan te spreken. Resulteerde in een 1:14,5 en een actieradius die zo'n 600km was.
De andere helft kon ik het niet laten, overall kwam ik uit op 1:13,9 en rond de 500km.
Rij nu op 95 van de Tango maar hier hebben ze ook 98. Moet eigenlijk eens proberen of die dan zuiniger is.
Wordt dan BP Ultimate, volgens mij is dat nog een legitieme 98 en hier in de buurt
Wordt dan BP Ultimate, volgens mij is dat nog een legitieme 98 en hier in de buurt
Ik tank altijd 98, zou dit zowieso altijd met een GTI doen (gechipt of niet). De WRC krijgt enkel 98 van esso en shell te eten. Dichtbijzijnde aral met 102 is voor mij enkele trip van 100km beetje ver.
Shell heeft geen 98.. Is octaan 97 met additieven.
Ik tank van reeth 98, is iets lokaal met 15 tankstations, maar wel kwaliteitsbrandstof
Doe ongeveer 500km met 38L met de GTI
Ah oke Ik dacht dat dit in belgie ook zo wasNiet waar, in Nederland is dat zo ja. Daar word ie verkocht als 95ron terwijl het effectief een 97 is. Als het effectief een 97 is mogen ze die nooit verkopen als super 98 (bepaald door normen).
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.