Heb je al een nieuwe stuur?Kan iemand mij helpen met een polo 6r stuur vervangen ik wil een stuur met knopjes in mijn polo zetten( ik heb nu geen knopjes vandaar en ik zag dat Bradley6r verstand heeft dus als je dit leest wil je alsjeblieft contact opnemen
gebruik je vcds (orgineel)Hallo,
Heb alles gedaan zoals hierboven vermeld. Maar de knopjes en de lampen ervan doen het niet van de stuur. Waar ik tegen aan loop is het coderen ervan. Als ik Byte 9 bit 3 aanzetten en save krijg ik het melding code accepted, vervolgens check ik het nog een x is de vinkje weer weg op de één of ander manier onthoud hij het niet. Enig idee wat ik fout doe ??
Helpt soms door de laptop opnieuw op te starten. Merk zelf dat als de laptop in slaapstand is geweest het daarna soms niet lekker werkt.Zou het echt door vcds (clone) komen ? Omdat die de code wel accepteerd en vervolgens van zelf weer de vinkje uitzet.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.