IbifaHo :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Pff, vandaag was ik bij een vriend gegaan die zei dat hij die module op een half uurtje kon steken.

Resultaat een half uurtje later: Geen us module, standlicht rechts voor en achterlicht rechtsachter die niet meer gaan! Pinker, gewoonlicht en remlicht werken wel nog.

Zitten toevallig het standlicht en het achterlicht op dezelfde zekering? Of zal er mss meer kapot zijn? :?

Voor mij dus geen US module's meer, die gaan de deur uit!
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

excess007 zei:
wrm doe je het niet zelf? aan de handleiding te lezen is er toch niet zoveel aan?
laat je vriend alles maar terug in orde maken van je lichten Stick Out Tongue

Omdat ik hier nergens een spanningsmeter had liggen, vandaar da hij zei passeert naar ier, ik zal da wel 'rap' steken.

Njh, kheb et em ook gezegd ma ij zei van ja ik weet ni wa et probleem is. :roll: Maja als hij echt iets kapot gekregen heeft, zal em het wel schoontjes betalen. :evil:
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

leuke vriend heb je Stick Out Tongue mss eens een goedkope spanningsmeter aanschaffen? heb thuis ook een heel goedkoop ding liggen maar komt soms wel goed van pas ;) ik zou de us-module toch nog niet te snel weggooien...
en als je het zelf voor mekaar hebt gekregen
des te groter je smile als je achter je stuur zit ;)
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

@IbifaHo: Moet je gewoon op je gemakje zelf doen!
Ik ben er 2 uur mee bezig geweest.
maar ik heb alles eerst 1000x overdacht voordat ik zo maar ergens ben gaan knippen. en idd met de handleiding is het best simpel te doen.
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Vandaag eindelijk eens langs geweest voor de velgen te laten herstellen, natuurlijk gaan ze net volgende week in vakantie. :lol:

Dus 27feb gaan ze binnen, 170,- voor de 4 velgen van de borduurschade te ontdoen, waarvan 2 serieus veel en nog eens moeten gerecht worden.

Die 170,- is ook zelf inclusief banden ofhalen, terug opleggen en balanceren dus prijs valt heel goed mee. Oef! :)

Vandaag ook eens de us modules trachten te instaleren, rechts was het gelukt, wat een eitje. :lol: Alleen links kreeg ik de stekker er niet uit, nogal weinig plaats met de batterij maar daar kijk ik morgen nog wel eens naar als ik wat meer tijd heb.

Wat is nu het beste om da draadjes vast te maken? Die rode 'klemmetje' die je erbij krijgt lijken mij niet echt ideaal aangezien dat niet echt waterdicht is, dus ik dacht van gewoon een krimpkous er rond te leggen. Moet er dan ook nog eerst gesoldeerd worden of niet? Anders ook maar eens een soldeerbout aanschaffen. :)
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Vandaag had'k 2uurtjes 'vrijgehouden' om de us module te steken! Wat een eitje eigenlijk! Op een klein halfuurtje was het gepiept.

Passagierskant was op 10min gedaan, maar dan bestuurderskant! Echt zogoed als geen plaats om deftig aan de kabels te kunnen met de batterij die in de weg zit.
Uiteindelijk me veel bloed zweet en tranen, of toch vooral het bloed ( :lol: ) is het gelukt. Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!