IbifaHo :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

foto's!!!! als ik nog wat wit of rood over heb mag je het altijd komen halen Stick Out Tongue ik begin er pas volgende week maandag mee dus...
waar heb jij het besteld?
valt de droogtijd wat mee? hoeveel lagen heb je gespoten?
groetjes Bart
 
Pics volgen nog, twerd ineens donker. Ik heb ze besteld bij conradShop.be 19.99 per buske. Dus voor 39.98 had'k ze hier vandaag in huis. Big Grin

Ik heb de 'handleiding' gevolgd die op de bus'kes stonden. Heel lichte lagen en elk 5min laten drogen. Ik heb er 4lagen opgespoten.

Zeker opletten dat je geen te dikke lagen gaat leggen, heb ik eerst voorgehad: Dan komen er zo'n bubbelkes op en dat is niet de bedoeling.
Hmm let me know als ge over hebt! Wil ik ze wel overkopen Big Grin Wil een paar detailkes aanpassen met wit. Big Grin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag eens gaan zien naar de velgen, 3 van de 4 waren gedaan, enkel was de 4e een scheurtje in van om en bij de 2cm dus die wordt nog deftig gelast. Volgende week ga ik erom en komen ze er eindelijk weer onder. Big Grin

Ook nog eens een second opinion gevraagd ivm het geklop rechtsvoor. En het 'probleem' gevonden. Was mij zelf nog nooit opgevallen dat ze de bumpstops niet hebben erop gestoken bij de montage, vandaar de de schokdemper redelijk ver ingaat en de cardan het chasis raakt. Dus moet enkel de bumpstops laten steken en normaal zou het geklop moeten wegzijn!
 
Voila, net de Yatour interface besteld & betaald. Nu nog de zoektocht naar haakjes om de radio eruit te halen.
Ook ben ik nog altijd aan het wachten op de velgen, gisteren had ik een belletje gedaan dat hij de gelaste velg ging afhalen (wat hij me een week geleden al beloofd had eigl).

Oorspronkelijk ging het 2weken duren eer ik ze terug had, ik denk dat het nu wel 5weken zal worden. :sad:
 
Vandaag de yatour interface geïnstaleerd, wat een geweldig bakje Big Grin
Ik heb het gelegd in het bakje onder het stuur.


yat2.jpg

yatj.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!