IbifaHo :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

Polo'tje vandaag ook eens een beurtje gegeven, vers waxlaagje erop, alles trims & banden ingesmeerd met een gel en velgen in de wax gezet.
Ook het front logo een nieuw laagje zwart bijgegven, was door de pekel wat bleek getrokken.

polo6s.jpg


polo5z.jpg


polo4q.jpg


Samen met de Polo van mijn moeder Big Grin

polo3r.jpg


polo2u.jpg


polouf.jpg


De Polo staat nu ook wat hoger als vorig jaar, nu kan ik tenminste nog overal 'deftig' komen zonder geschuur bij het minste, wat vorig jaar het geval was.
 
Polo'tje vandaag ook eens een beurtje gegeven, vers waxlaagje erop, alles trims & banden ingesmeerd met een gel en velgen in de wax gezet.
Ook het front logo een nieuw laagje zwart bijgegven, was door de pekel wat bleek getrokken.

Ziet er weer goed uit!

De Polo staat nu ook wat hoger als vorig jaar, nu kan ik tenminste nog overal 'deftig' komen zonder geschuur bij het minste, wat vorig jaar het geval was.

Hmm ... het is dat je het zegt, aan in ieder geval de onderste foto kan ik het niet afzien dat 'ie hoger staat :twisted:
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Ziet er weer goed uit!



Hmm ... het is dat je het zegt, aan in ieder geval de onderste foto kan ik het niet afzien dat 'ie hoger staat :twisted:

Tscheelt em zo'n 1 à 1.5cm, opzich niet veel maar scheelt toch suuper veel onder het rijden. Stick Out Tongue
Waarschijnlijk komt er wel achter nu een spacer van 10 à 15mm zodat de velgen achteraan wat breder komen.

Ziet er ckrs goed uit (BBS_LM's Still like those) Helaas zijn ze weg :)

Thx! Idd lm's blijven echt knappe en tijdloze velgen. Was idd knap onder je Polo, zonde dat ze weg zijn!
 
Blinkt echt super ;) hopelijk kan ik de mijne ook zo laten blinken na een goede polierbeurt van detailed, want nu met al die waskrassen bah ziet er niet uit :) Heb trouwens van het weekend eens met 1 persoon vanachter gereden zonder die potjes, die zakt nogal amai :eek: mijn band verdween al voor de helft in de kas, denk met 2 achter dat ik gewoon op mijn velgrand zit haha Big Grin maar stond wel mooi zo eigl Big Grin (pfff wil air xD)
 
Blinkt echt super ;) hopelijk kan ik de mijne ook zo laten blinken na een goede polierbeurt van detailed, want nu met al die waskrassen bah ziet er niet uit :) Heb trouwens van het weekend eens met 1 persoon vanachter gereden zonder die potjes, die zakt nogal amai :eek: mijn band verdween al voor de helft in de kas, denk met 2 achter dat ik gewoon op mijn velgrand zit haha Big Grin maar stond wel mooi zo eigl Big Grin (pfff wil air xD)

Het begin is er al :lol:

Maar IbifaHo, je wagen staat er prachtig bij! Big Grin
moet zeggen dat deze hoogte mij ook meer aanspreekt, maar dat is persoonlijk ;)
en ben benieuwd wanneer je weer met een mooie shoot komt :mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
@ Bas: Ik heb nu van grond tot kas rondom +- 50cm.
@ Webcrtor: Ja da hebk idd gemerkt, toen ge effe achterin gekropen waart om te zien hoe hard hij zou zakken zakte em ook al redelijk. Desnoods u ophanging achteraan wat harder zetten dat die minder doorveert voor moeste schuren? (Dacht toch da gij een had da regelbaar was xD)
Yves doet zijn werk goed van Detailed Big Grin Maak u maar geen zorgen Stick Out Tongue

@ Gewoonjan: Het is niet lelijk zo 'hoog' maar vond het vorig jaar zelf net iets knapper nog een extra 2cm lager. Maar nu is het natuurlijk wel veel makelijker rijden. Stick Out Tongue
 
@ Webcrtor: Ja da hebk idd gemerkt, toen ge effe achterin gekropen waart om te zien hoe hard hij zou zakken zakte em ook al redelijk. Desnoods u ophanging achteraan wat harder zetten dat die minder doorveert voor moeste schuren? (Dacht toch da gij een had da regelbaar was xD)
Yves doet zijn werk goed van Detailed Big Grin Maak u maar geen zorgen Stick Out Tongue

Ja aan het werk van Yves twijfel ik ook zeker ni ;) en ja die is regelbaar, wist ik gewoon maar hoe haha Big Grin want handleiding hebbek ni, volgens mij is da ergens een klein vijsje ofzo ergens hoog in de kas
 
Ja aan het werk van Yves twijfel ik ook zeker ni ;) en ja die is regelbaar, wist ik gewoon maar hoe haha Big Grin want handleiding hebbek ni, volgens mij is da ergens een klein vijsje ofzo ergens hoog in de kas

Hoe het juist is weet ik niet, maar ik dacht da de demper er zelf afmoest? Dat ge het eerst moet instellen voor het te monteren. Zeker ben ik er nu ook wel niet van. Desnoods bumpstops steken éh xD
 
Weer eens wat slecht nieuws brengen :( . Er is vanacht weer eens ingebroken in de Polo. Gelukkig niets gestolen.

Wat wel het rare is: deuren waren vanmorgen op slot + slot niet geforceerd of ruit ingetikt dus geen idee hoe ze binnen geraakt zijn.

Wel is er schade. Toen ik instapte zag ik dat het handschoenkastje open stond, ik dacht dat het opengevallen was oid dus niet verder op gelet. Toen ik daarna achteruit reed om weg te rijden zag ik dat mijn achterzetels plat lagen, wat ik al heel raar vond dat valt niet zomaar open.
Daarna wou ik uitstappen om eens te gaan zien in de koffer en toen zag ik dat het handvat ook opengebroken was (aan de binnenkant dus).

27042012264.jpg


Ik denk dat ze er vanuit gingen dat er in mijn 'tuningbakje' een mooi en duur ice installatie zat.

Ook heb ik vandaag eens gekeken om een schakelaar te installeren voor mijn us-module maar heb dan een andere bezigheid gevonden.

Vanvoor aan bestuurderskant ligt er een kabel los die net tot aan de mistlichten komt, ik dacht dat het dat misschien kon zijn. Toen heb ik de lichtschakelaar nagekeken of er iets ingeplugd was op nr8. Daar was niets ingeplugd dus weet ik nog altijd niet wat die kabel is, iemand een idee?

27042012263.jpg


(Wel niet de beste foto. :))
 
Waar hebben ze ingebroken? gewoon bij je in de straat? wel jammer dit :( Trouwens op de foto die je toont lijkt het net een koplampsproeier Stick Out Tongue En om vorige vraag te beantwoorden, heb er zelf al achter gezocht voor vagcom aanpassingen maar zo goed als niemand heeft iets anders aangepast dan comfortknipperen en anti carjack, en volgens mij is er ook niets of niet veel anders te vinden in de ecu van een 9n3..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!