IbifaHo :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Heb er nog geen gemaakt, camera is platjes en met de gsm is de kwaliteit uuuber slecht. :)
Nee, ik heb het niet met die klemmetjes gedaan. Ik was naar de gamma gaan kijken achter krimpkousjes maar dat hebben ze daar niet dus heb ik lusterklemmen meegenomen.

lusterklem%202.jpg


Die ga ik dan later vervangen door een krimpkous rond de bedrading te doen zodat alles weer netjes in het buisje past.
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

'lusterklemmen'
kroonsteentjes bedoel je! haha mooi die taal 'barrière'
ja ik heb helemaal netjes die kabels verlengt zodat het allemaal weer in dat beschermbuisje past, daarna pas gesoldeerd op de draden van de kastjes.
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

@citroene

Ahja juist, die was ik al vergeten! xD is de kwalitiet ervan wat goed? Big Grin
Olivier, zou ge mss u gsm nummer in een pm kunnen doorsturen? De kans zit erin dat ik volgende week ergens bij u in de buurt ben, dan kan ik ze mss komen ophalen. Big Grin 'k Zit komende week ook bij mijn vriendin dus weet'k niet of ik nog op msn/mypolo/facebook raak om eventueel met u af te spreken ;) .
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

IbifaHo zei:
Echt zogoed als geen plaats om deftig aan de kabels te kunnen met de batterij die in de weg zit.
Uiteindelijk me veel bloed zweet en tranen, of toch vooral het bloed ( :lol: ) is het gelukt. Big Grin
Irritant is dat, hè, als er zo weinig ruimte is om iets te doen. Maar mooi dat het is gelukt! Big Grin
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Ik krijg het niet voor elkaar tim Stick Out Tongue ik heb alle gereedschap, soldeerbout etc, maar ik pruts hopeloos aan die stekker van de koplampen, ze willen maar niet lossen! :( En jij hebt de 1.4, bij 1.9 is er nog minder plaats in de motorruimte echt hatelijk :(
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

deMercer, idd zo hatelijk! Passagierskant heb je een zee aan ruimte, maar bestuurderskant is het eerder een stroompje. Big Grin

@ Yannick:
Bij mij gingen ze al bij al vlot los, twas gewoon sukkelen om die bekabeling wat te strippen. Desnoods moet ge meteen het drastisch doen en uw bumper afhalen eh Yannick, dan hebt ge wat ademruimte xD

Ma ge moet die toch zoiso terug wisselen neeh? Want ge hebt toch ne winter en ne zomerbumper? Big Grin
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Ja ik moet idd zowiso terug wisselen, maar dacht dat wel pas ergens in maart ofzo te doen Stick Out Tongue Achja zo belangrijk is het nu ook weer niet dus ik zal wel wachten tot ik mijn bumpers wissel om ze te placeren, maar uhm ik was nu aan het twijfelen hoe gaan ze los? is dat het klepje bovenaan waar je onder moet met schorevendraaier of die aan de zijkant? Bij jou zullen ze idd vlot los gegaan zijn aangezien ze er een maand geleden nog af geweest zijn he Stick Out Tongue Bij mij is het al jaren geleden dat die nog losgekoppeld geweest zijn Stick Out Tongue
 
Re: Ibifa Ho's Polo 9n3

Als ge ervoor staat is het zowel passagierskant als bestuurderskant rechtsopzij dat ze eruit klikken. Gewoon met een platte schroevendraai wat in wrikken tot ge een klik hoort. Dan er een beetje mee 'schudden' en trekken tegelijk en dan komen ze los.

Seg btw ivm met uw kortere veren vppr achteraan, hoor ook eens bij wheeling and dealing. Die zitten in Mechelen, die zijn qua prijzen ook zeker niet duur.
Ze zijn nu wel juist een week in congé tot de 27e.
 
Ik heb mijn rechterkant ook al geplaceerd ma vind ze standaard wa te hard branden, dus had hem meteen al wa minder gezet :)( staat nu uit natuurlijk Stick Out Tongue) hopelijk dit weekend ergens tijd om andere kant te doen, ga je de stadslichten erin laten? ik ga ze eruit doen denk ik
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!