Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
GEPERST klink wel professioneel, maar ik heb het veel simpeler gedaan.
Zoals je kan zien het ik het plaatje tussen de bankschoef gezet. Dan een dop genomen die iets kleiner was dan de lager, en zo alles in mekaar gedraaid. SIMPEL.
het ziet er anders wel professioneel uit
groeten ger
Jij maakt mooie dingen.... Ik volg je projecten op cleaned
heb je ook een link naar de install van de BMW? ben er ondertussen erg nieuwsgierig naar geworden
Wow man wat een vet project en ik ben nog niet klaar met lezen maarre het is al half 2 ik ga maar eens naar bed morgen lees ik het wel verder over de beemer en zoals ik al eerder aangaf ben benieuwd wat en hoe die polo er aan het eind uit gaat zien nu ik zie en las hoe jou projecten eruit zagen
Haha ik heb voor een aantal weken geleden wel dat topic in 1x doorgelezen, vind je kunsten met carbon ook heel vet! Kan je zoiets ook doen in een polo?
erg netjes! maar het zal wel wat wegen als je het erin moet leggen....
Elk voordeel heeft zijn nadeel, of andersom....
Toveren kan ik nog niet.
Dat klopt! Je gaat er ook nog verlichting aan toevoegen neem ik aan
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.