robolop 46
Lid
Daar was ik al 'bang' voor Het ziet er in ieder geval echt super uit!!
Geen probleem, thx.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Daar was ik al 'bang' voor Het ziet er in ieder geval echt super uit!!
Kerel, wat ziet dit er werkelijk schitterend maar dan ook echt schitterend uit! Ik heb zo iets nog nooit eerder gezien, echt GEWELDIG!
met gewone dingen ook iets propers kuntmaken.
Heb hier maar één woord voor: G E W E L D I G ! ! !
Wilde dat ik dit kon, maar heb hier absoluut niet het geduld en het fingerspitzengefühl voor. Respect!
De manier hoe jij het doet lijkt het voor iedereen haalbaar met wat ruimte, geduld, planning, en zorgvuldigheid.
Helaas voor mij mis ik alle 4! :lol:
Klasse man. Ik zit er met veel plezier naar te kijken.
Heb je toch ff heel mooi gedaan!
Dat scharnierende gedeelte is echt super slim. Dit neem ik zeker over in mijn gedachten voor de eigen Polo
Zie mijn topic
ONTOPIC
Was er net op tuned-belgium naar aan het kijken, blijft toch echt knap werk dat je daar doet! Ik zie het goedkomen.
Dat scharnierende gedeelte is echt super slim. Dit neem ik zeker over in mijn gedachten voor de eigen Polo
Elke keer als ik deze topic voorbij zie komen moet ik toch weer denken aan RoboCOP haha
Ontopic: ziet er goed uit man! echt respect dat je de kofferbak zo mooi inelkaar heb weten te zetten...ik denk als je dit liet uitbesteden dat je dan een godsvermogen kwijt bent maar goed dat je ook handig bent
Wanneer ik een nieuwe wagen koop denk ik toch altijd weer...dan moet ik mijn hele audio installatie weer overpompen...
die gaat dan zekers weten mee want dat scheelt me toch weer een hoop gedoe met Audio inkopen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.