Alles wat ik tot nu toe gemaakt heb in de koffer van de Polo, is er weer uit gehaald. De koffer heb ik dan grondig schoongemaakt.
Nu is het de bedoeling van alles terug op te bouwen buitende auto, maar er is nog werk aan de winkel vooraleer ik dit kan.
Wat ik nu ga doen is het ijzer wat ik gebruikt heb, mooi schuren en zwart spuiten.
De houten kist waar alles instaat, ga ik nu pas in mekaar lijmen. De aluminium wat op de boden van de kist ligt, ga ik vast kitten metTec7.
Alle aluminium wat ik ga polijsten, moet eerst grondig geschuurd worden. De zij kanten van de kist moet ik ook nog bekleden.
Hier had ik Carbon willen tegenzetten, maar waar ik nu zit,ben ik bang dat het te vochtig is voor een stuk te maken. Ik zal iets anders moeten verzinnen.
Ik moet ook nog andere gleuven gaan frezen aan de onderkant van de bak waar de kabels in liggen.
Deze gaan nu naar de zijkanten, maar als je alles bekijkt,heb ik gewoon geen plaats voor daar kabels te leggen. Wat lomp gezien van mij,ik had het moeten weten.
Eens dit allemaal gedaan is kan de bak er terug ingezet worden.
Wat de bekleding aangaat van de instal, is alles klaar om te bekleden met skai, maar dat mag ik gewoon niet doen. Omdat dit onze daly is wil dit zeggen dat alles wat we kopen gewoon in de koffer ligt, waar hij ook voordient.
Dat wil zeggen, als ik Bv hout ga halen voor eender wat,moet het in de koffer liggen. Ik kan moeilijk altijd met een deken erin leggen om daar dan rond te draaien bang dat ik een krasje maak op de skai.
Het beste wat ik volgens mij kan doen is ergens zwart stof zoeken dat er het zelfde uitziet als de achterbank in de koffer.
Dit gaat natuurlijk op geen reet trekken, maar dan had ik er ook maar niets moeten in maken, en het origineel laten.
Soms hebben vrouwen gelijk........ SOMS Hé.
Ik zal er nog wel eens een nachtje over slapen vooraleer ik de lijm uithaal.