Ruittie
Bekend lid
Ziet er echt superstrak uit kerel! Echt klasse 1 werk!
+1
Erg dik hoor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ziet er echt superstrak uit kerel! Echt klasse 1 werk!
Ziet er echt prachtig uit! Persoonlijk vind ik de schijn op de bar van de LED'jes niet storend, geeft nog een mooi effect.
Gave update weer!
Zou je de reflectie van de LED's kunnen verhelpen/verminderen door deze middels doorschijnend stof - evt meerdere lagen - af te schermen?
Idd niet storend! Wat je eventueel zou kunnen doen is er wit vetvrij papier voor hangen o.i.d.
Edit: ja zoiets idd deMercer
ziet er echt prachtig uit man!
en die reflectie? gewoon laten zitten!
geeft de inbouw wel wat extra's vind ik; overdag strak, clean en een lust voor het oog en in het donker strak, clean, een lust voor het oog met extra rode accenten van de reflectie
maargoed, jouw mening is uiteindelijk wet over wat er gaat gebeuren, dus het is aan jou wat je ermee doet
DAM!! wat een prachtig werk
Super gaaf project! Prachtig! Wanneer mag ik mijn Polo langsbrengen?
Zonde zeg! Wat voor glas neem je nu, gelaagd?
Balen, zeg! Maar net wat je zegt: liever nu dan wanneer alles af is.
Hoe ga je het nu oplossen?
Balen man, maar ja zoals je zelf zegt beter dat het nu gebeurt dan dat je helemaal klaar bent. Is plexiglas overigens geen optie?
Damn wat een klote begin weer als jenet ziek geweest bent. Top dat je het zo goed opvat en direct de draad weer oppakt
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.