Het eerste stuk van de POLOICE is klaar, subkist.
Wat de aansluitingen betreft, ben ik ook tevreden dat ik het zo gedaan heb.
Ik dacht eerst dat alles vlotter ging verlopen met het zo te maken, maar vergeet het maar.
Ik heb een poep werk gehad om alles mooi te monteren, en alles mooi op één lijn te krijgen.
De O-ringetjes maken het af voor mij.
Waar ik het meeste werk aan gehad heb zijn de kabels. Deze moesten natuurlijk allemaal even mooi op één lijn staan, en dan nog eens de zelfde ronding hebben. Om dit te doen heb ik een paar kartonnen malletjes gemaakt en 500 keer gekeken of het allemaal wat juist zat.
Dit was zo een onderdeel waarop je kan gepakt worden van "cool maar de kabels lopen niet allemaal even mooi" en natuurlijk is dit het laatste waar ik me laat op pakken.
Ik heb de 4 aansluitingen ook verspreid over drie dagen. Daar bedoel ik mee, dag één heb je daar al 300 keer naar gekeken en op het laatste wordt je daar zot van en zie je niets meer.
De dag erna zie je hier en daar al dadelijk een foutje, en de dag daaaaaaarna is het al muggenziften om nog iets te zien.
Oordeel zelf, maar het geeft een iets wat vertekend beeld op de foto, omdat het niet mogelijk was om mijn toestel mooi op één lijn te zetten.
Als je naar de aansluiting vooraan kijk is het juist of deze ronder staan dan de andere maar dit is helemaal niet zo.
Ik ben tevreden hoe het er nu bijstaat, en heb toch nog vele uren werk gehad om dit kistje te maken.
Er staat ook nog verlichting in, en deze is ECHT mooi als het aan is, maar daar ga ik nog even mee wachten voor te posten.
De subjes zijn ook al aangesloten, en het volgende wat ik nu ga doen is de kist in de Polo monteren.
Wat het versterker gedeelte aangaat ga ik deze monteren als het in de wagen staat. Dit gaat veel gemakkelijker zijn voor aan te werken.
Up to the next..