Het gaat ook om de Polo. Niet om mij. Vandaar dat ik m'n Polo mooi maak. Omdat m'n eigen kop... nou ja, je snapt het...Die kop houdt niet op papier
Het gaat ook om de Polo. Niet om mij. Vandaar dat ik m'n Polo mooi maak. Omdat m'n eigen kop... nou ja, je snapt het...Die kop houdt niet op papier
Heb je nog iets speciaals nodig voor auto hold?je moet je natuurlijk nooit gaan vervelen, dus dit wordt mijn winter project
electrische handrem
op de achteras ga ik porsche ZR17 remmen zetten, waar geen handrem op zit. dus ik ben redelijk vrij met het kiezen van wat ik dan als handrem ga gebruiken... electrisch of mechanisch. mijn huidige WRC remklauwen kan ik natuurlijk ook gebruiken, maar ik dacht... dan maar meteen leuk doen.
en als het meezit kan ik de middenconsole vakken van de golf 7 ook overzetten
Volgende week in" wat kan ik nog meer aanpassen aan me polo"@iichel Die diesel is inmiddels wel aardig achterhaalt! in de huidige roerige tijd past toch wel een echte 2.0TSI of juist de aandrijflijn van een GTE of E-golf
die Sjoemel Kevert is wel meer van deze tijd hoor, das n rasechte Multipoint Injectie BENZINE motor met een kattensnor!Ga eens iemand anders lastigvallen met je sjoemel-kever
Nee, voor 6-pots en achter 4-pots.Wacht ff, zr17 klauwen op de achteras? Als in, dezelfde klauwen achter als dat je voor hebt?
Hoor ik nu dat je mij ook niet meer van deze tijd noemt?! kom op zeg! 1996, the year to be born!Ja, die is van 1996 das van deze tijd
Aah toppie. Nee omdat je eerder 17Z schreef op de achteras. Dus werd al bang dat je zowel voor als achter dezelfde klauwen zou hebbenNee, voor 6-pots en achter 4-pots.
Gaaf, doet me denken aan project dat ik bij een V70R heb gedaanNee dat wordt wel heel extreem, 6-pots op de achteras.
Ik heb er een wikkelveer op gebouwd van een golf 7 die het fabriek af heeftSuper vette wagen!! Ps hoe heb je de Stuurverwarming aan de praat gekregen? Zou het te doen zijn door 2 dunne draadjes langs de wikkelveer te laten lopen? Voor zover ik het kan bekijken is er alleen een massa en een 12v nodig dan zou de module de rest moeten doen of heb ik dat nu totaal mis?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.