lennaert720
Bekend lid
Top bedankt voor de verduidelijking! Word hier zeer op prijs gesteld. Ik zou alleen wel graag zonder een andere schakellaar gedaan willen krijgen wat ik wil Misschien kan er het 1 en ander geprogrammeerd worden, dat moet ik dan even uitzoeken. Verder klopt het toch dat H7 LED+Dim illegaal is? En ehm welke fitting zijn de mislampen?mijn U-tube lampen komen binnen 3 dagen binnen. Dus als na het beantwoorden van je vragen nog iets onduidelijk is stuur me een PM.
1. Yes dat is mogelijk, ik heb dit gedaan door een automatische lichtschakelaar te plaatsen waarbij je via bluetooth kan kiezen bij welke lichtintensiteit je stadlicht of dimlicht aan is. Link voor schakelaar.
2. Yes die blijft werken. Een mooie aanpassing om dit ook te veranderen naar LED.
3. Ja deze zijn legaal door het E-keurmerk. Ik weet niet via welke site je de koplampen koopt maar als het dezelfde zijn als die ik heb aangeschaft dan zijn ze zeker legaal.
4. Het is zelfs heel makkelijk om zelf de LED te plaatsen. Deze units heb ik aangeschaft: Link LED lampjes
5. Dit weet ik niet haha
Nogmaals als je vragen hebt of hulp nodig hebt bij de installatie bij aanschaf laat maar weten. Als je bij mij in de buurt woont vind ik het echt niet erg om langs te komen.
Volkswagen
Polo 6C r-line/Highline