Ingebouwd! VW Polo 6R LED Golf 7 U-Tube

momenteel heb ik nog H4 koplampen in mijn polo maar wil graag de u-led koplampen erin hebben is er iemand in de regio rotterdam/denhaag/zoetermeer die dit dan kan aanpassen in vcds alvast bedankt voor de info.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 75pk 
Ik heb deze units besteld bij x2car.de, ik had h4 verlichting, ik heb geen aanpassingen gedaan met vcds, en het werkte meteen, ook dimlicht blijft aan met grootlicht. Hoop dat je hier wat aan hebt.

Edit:
Tenzij dit geen h4 units zijn, ben niet in de gelegenheid om ze op te zoeken, staan in NL. Misschien kan iemand bevestigen dat dit H4 units zijn?

https://www.mypolo.nl/xenforo/media/screenshot_20180109-083941.2789/
screenshot_20180109-083941.2789
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 105 PK by JD 
Ik heb deze units besteld bij x2car.de, ik had h4 verlichting, ik heb geen aanpassingen gedaan met vcds, en het werkte meteen, ook dimlicht blijft aan met grootlicht. Hoop dat je hier wat aan hebt.

Edit:
Tenzij dit geen h4 units zijn, ben niet in de gelegenheid om ze op te zoeken, staan in NL. Misschien kan iemand bevestigen dat dit H4 units zijn?

https://www.mypolo.nl/xenforo/media/screenshot_20180109-083941.2789/
screenshot_20180109-083941.2789
De gelinkte lampen zijn H4 units inderdaad. Bijzonder is wel dat het meteen werkt, heeft @iichel hier misschien een antwoord op waarom dit zou kunnen werken?
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Dit staat ook op mijn lijstje.

Echter. Ik heb h4. En als ik ga kijken op procartuning is de enige u tube unit met h7. Ik las hier al dat h4 mogelijk is maar met aanpassingen.

Welke moet ik dan aanschaffen?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Ik begrijp nu dat een U tube unit mede dankzij aanpassingen ook kan met een H4 koplamp.
Echter vraag ik me af of de U tube inclusief xenon (met ballasten en canbus) de tegen rijdende partij zal verblinden? Of is dit gemakkelijk te verstellen?
 
Ik begrijp nu dat een U tube unit mede dankzij aanpassingen ook kan met een H4 koplamp.
Echter vraag ik me af of de U tube inclusief xenon (met ballasten en canbus) de tegen rijdende partij zal verblinden? Of is dit gemakkelijk te verstellen?
Super goed lichtbeeld haarstrak. Goed te verstellen. Heb het zelf nml.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!