slowmotiontdi
Bekend lid
ik zou dat toch eerst even controleren als ik jou was, mocht het allemaal niet helpen alsnog garantie claimen, vragen of ze de set willen omruilen voor een nieuwe.
-
Sirt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb er eerlijk gezegd nog niet naar gekeken. heb ze er in ieder geval nooit af gehaald maar heb zojuist gelezen dat vaseline op de afsluitingen ook kan helpen. Wel heb ik gezien dat er bij elke lamp aan de bovenkant een groot gat zit. Neem aan dat dit is om de warme lucht af te voeren maar vraag me dan af of het goed afsluiten van de afsluitdoppen het verschil dan gaat maken..
Gewoon via de achterzijde föhn warm of koud?
Allright, hoe lang doe jij zoiets?Via de achterzijde.. Kan er gewoon een half warme fohn inleggen !
is dat niet dweilen met de kraan open aangezien er een groot luchtgat in de lamp zit?Ik heb het zelfs bij mij originele xenon lampen... als het droog is inderdaad de fohn erop houden en daarna vaseline.
Ik had laatst iets van condens in de koplampen bij de knipperlichten, maar geen echte druppels.@Enrico__GTI ik zou toch de lampen laten controleren je hebt ze neem ik aan pas nieuw en gewoon garantie
mijn set zou er dan toch ook last van moeten hebben lijkt mij ?
@bartjuu herken jij dit probleem ?
Allright, hoe lang doe jij zoiets?
is dat niet dweilen met de kraan open aangezien er een groot luchtgat in de lamp zit?
Mijn eerlijke mening, de u-led met normale halogeen is gewoon (sorry voor mijn taalgebruik) ronduit bagger. Ook met extra felle witte xenon-look lampen van philips. Ik heb nu een xenon setje aangeschaft van de sponsor, en de lichtopbrengst is echt veel beter zo.
Yes, alles plug and play, check wel even of de xenonset canbus ready is.
Je moet even weten of je H7 of H4 hebt in je huidige units. Als het H7 is dan zijn de U-Tubes direct compatibel zonder enige aanpassing. Als je H4 hebt moet je speciale adapters kopen.Bedankt voor je reactie bij veel webshops staat dat je contact moet opnemen als je de u-led koplampen wil bestellen maar ze werken dus gewoon.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.