Ingebouwd! VW Polo 6R LED Golf 7 U-Tube

Waar heb jij die H7 LED set besteld als ik vragen mag? Of heb je die niet zelf erin gezet maar laten doen?

Deze set heb ik:

€ 11,58 50%OFF | Zdatt H7 LED H4 LED H11 Auto Licht Canbus Koplamp Lamp 10000LM H8 H1 HB3 9005 9006 880 H27 H9 100 w 6000 k 12 v 24 v Auto HB4 Led
https://s.click.aliexpress.com/e/bpkOEZms

Kan je makkelijk zelf doen in de u leds!
Als je de standaard h7 koplampen hebt dan moet je speciale adapters halen.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 105pk 
Deze set heb ik:

€ 11,58 50%OFF | Zdatt H7 LED H4 LED H11 Auto Licht Canbus Koplamp Lamp 10000LM H8 H1 HB3 9005 9006 880 H27 H9 100 w 6000 k 12 v 24 v Auto HB4 Led
https://s.click.aliexpress.com/e/bpkOEZms

Kan je makkelijk zelf doen in de u leds!
Als je de standaard h7 koplampen hebt dan moet je speciale adapters halen.

Toevallig enig idee waar die te bestellen zijn? Ik heb even rond gekeken maar kan niks vinden.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK 
Deze moet je hebben:

€ 2,19 33%OFF | FStuning Auto LED adapter voor BMW 5 s E60 E61 voor VW polo 6r Voor Audi A3 A4L A6L H7 lamp houder socket lampvoet voor led koplamp
https://s.click.aliexpress.com/e/cn2xbl0y

Ook te koop bij Xenonlamp.

Zoeken op h7 led adapter polo!
Even je eigen eruit halen en vergelijken voor de zekerheid:)

Of je eigen adapters met een dremel rond slijpen. Had ik ook gedaan met de mijne, dan past die nog beter.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 105pk 
Volgens mij hadden deze koplampen veel last van vocht!
is vaker besproken hier op het forum.
maar ook ik vind deze mooi dan de U-led
Tot nu toe alleen gelezen over de 1e versie van de dectane/ dayline lampen. Waar kan ik dat topic vinden op het forum?
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 105pk 
https://www.dejavucars.nl/webshop/l...6r-bi-xenon-led-koplampen-origineel-look.html

Deze kwamen voorbij op marktplaats,
Geen idee mbt kwaliteit maar ze lijken wel aardig veel op origineel.

Persoonlijk vind ik ze mooier dan mijn gti look koplampen of de u leds.


Iemand die deze geinstalleerd heeft in plaats van de H4 lampen? Heb hun mail gestuurd aangezien ze zeggen dat er dan aanpassingen moeten gebeuren en krijg volgend antwoord:
Bij modellen met H4 het kan zijn dat er weerstanden moeten aangesloten worden. Minimaal 2 en maximaal 6 of 8. Per weerstand 5 euro. Dit kun je alleen weten na dat de koplampen ingebouwd zijn. Hoeveel weerstanden en op welke posities deze moeten komen kunnen wij daarna weten. Wij hebben elektricien (montage partner) die deze werkt kunt uitvoeren.

Montage koplampen: € 50
Montage per weerstand: € 10
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90pk 
Iemand die deze geinstalleerd heeft in plaats van de H4 lampen? Heb hun mail gestuurd aangezien ze zeggen dat er dan aanpassingen moeten gebeuren en krijg volgend antwoord:
Bij modellen met H4 het kan zijn dat er weerstanden moeten aangesloten worden. Minimaal 2 en maximaal 6 of 8. Per weerstand 5 euro. Dit kun je alleen weten na dat de koplampen ingebouwd zijn. Hoeveel weerstanden en op welke posities deze moeten komen kunnen wij daarna weten. Wij hebben elektricien (montage partner) die deze werkt kunt uitvoeren.

Montage koplampen: € 50
Montage per weerstand: € 10
De lampen kun je gemakkelijk zelf monteren. Is een kwestie van de oude lampen er voorzichtig uit trekken en de nieuwe er goed in schuiven.
Ik heb H7 lampen en daarbij was het plug en play via carfantasy. Overigens vind ik de lichtopbrengst waardeloos te noemen bij deze lampen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 180 PK 
Monteren kan ik zelf (heb ze er al verschillende keren uit gehad [emoji4])

Vind het gewoon vreemd dat ze niet op voorhand weten hoeveel weerstanden er nodig zijn

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90pk 
Volgend antwoord teruggekregen:
Weerstanden zorgen ervoor dat de auto geen storing geeft op de teller. CAN-BUS systeem van Polo's zijn zeer gevoelig, zonder weerstanden er is groot kans dat er een melding komt alsof er een lampje kapot is.
U kunt ook zonder weerstanden installeren maar in dat geval can-bus systeem moet uitgezet worden met vag-com.

Is dit dan de foutmelding die uitgezet kan worden of geeft hij daarna dan ook geen foutmelding meer als er een lamp kapot gaat?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90pk 
Op zich vind ik het niet zo erg als de lampcontrole uitgezet moet worden. Een tijd terug had ik een kapot dimlicht zonder foutmelding.
Alleen heb ik zelf geen beschikking over VCDS.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90pk 
Ik overweeg ook deze u-tube units aan te schaffen.
wel heb ik er een paar vragen over. Ik heb een VW Polo 6r uit 2014, met nu H7 units(halogeen). Ik beschik ook over koplamp sproeiers.

1. Is het mogelijk om de LED’s van deze units te laten branden als mijn licht schakellaar op stand 0 staat? Wat nu het geval is, is dat mijn dimlichten gaan branden op stand 0(ik geloof wel
Op 80% sterkte). Ik beschik ook over “maar” 3 standen(0, stadslicht en dimlicht).

2. Blijft mijn bocht verlichting werken?

3. Zijn deze units echt legaal(er staat bij allerlei leveranciers dat er wel een E-keurmerk opzit.

4. Is het heel makkelijk voor een bedrijf om hier LED in te plaatsen(is wel illegaal)

5. Zou het een idee zijn als deze units gemaakt zouden worden met een D-fitting zodat er legaal Xenon ik kan?Stick Out Tongue

Ik hoor graag jullie ervaringen!
 
Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline  DSG 1.2 TSI 110pk 
  • Leuk
Waarderingen: Max1996
Ik overweeg ook deze u-tube units aan te schaffen.
wel heb ik er een paar vragen over. Ik heb een VW Polo 6r uit 2014, met nu H7 units(halogeen). Ik beschik ook over koplamp sproeiers.

1. Is het mogelijk om de LED’s van deze units te laten branden als mijn licht schakellaar op stand 0 staat? Wat nu het geval is, is dat mijn dimlichten gaan branden op stand 0(ik geloof wel
Op 80% sterkte). Ik beschik ook over “maar” 3 standen(0, stadslicht en dimlicht).

2. Blijft mijn bocht verlichting werken?

3. Zijn deze units echt legaal(er staat bij allerlei leveranciers dat er wel een E-keurmerk opzit.

4. Is het heel makkelijk voor een bedrijf om hier LED in te plaatsen(is wel illegaal)

5. Zou het een idee zijn als deze units gemaakt zouden worden met een D-fitting zodat er legaal Xenon ik kan?Stick Out Tongue

Ik hoor graag jullie ervaringen!
mijn U-tube lampen komen binnen 3 dagen binnen. Dus als na het beantwoorden van je vragen nog iets onduidelijk is stuur me een PM.

1. Yes dat is mogelijk, ik heb dit gedaan door een automatische lichtschakelaar te plaatsen waarbij je via bluetooth kan kiezen bij welke lichtintensiteit je stadlicht of dimlicht aan is. Link voor schakelaar.

2. Yes die blijft werken. Een mooie aanpassing om dit ook te veranderen naar LED.

3. Ja deze zijn legaal door het E-keurmerk. Ik weet niet via welke site je de koplampen koopt maar als het dezelfde zijn als die ik heb aangeschaft dan zijn ze zeker legaal.

4. Het is zelfs heel makkelijk om zelf de LED te plaatsen. Deze units heb ik aangeschaft: Link LED lampjes

5. Dit weet ik niet haha

Nogmaals als je vragen hebt of hulp nodig hebt bij de installatie bij aanschaf laat maar weten. Als je bij mij in de buurt woont vind ik het echt niet erg om langs te komen.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 498pk 
  • Leuk
Waarderingen: lennaert720
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!