Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Staan erg mooi deze lampen. Zelf ook een tijdje getwijfeld maar uiteindelijk toch voor de bi-xenon led gegaan ivm met de bi-xenon lichtopbrengst. Veel plezier ermee!
Lichtbeeld is in principe hetzelfde gebleven. Ik heb niet het idee dat ik nu veel meer zie in het donker.@Jansie Is het lichtbeeld ook verbeterd ten aanzien van de normale h7 lampen? Want zoals ik lees heb je er verder geen xenon kit in gedaan, maar normale h7 bolletjes?
Ok ok.. Ik ben bijna overtuigd! Vind dit wel een hele vette upgrade, ondanks het niet OEM is.
Vraagje; Wat voor lichtschakelaar heb je? En wat gebeurd er als je de stand "stadslicht" aanzet?
Heb namelijk zelf geen dagrijverlichting en ben wel benieuwd of dit systeem ook op mijn auto werkt.
Als ik mijn verlichting uitzet, dan staat hij alsnog aan.. Ik kan maar twee standen en dat is dimlicht of stadslicht.
Ik heb de schakelaar zoals te zien in de bijgevoegde foto (bron: Google).
Als ik mijn schakelaar op stand 0 heb dan staat de standaard DRL aan, dat is in de onderbumper. Wanneer ik schakel naar stadslicht, middelste optie, dan staat de DRL van de nieuwe units aan en de onderbumper is dan uit. Als ik schakel naar dimlicht, de laatste optie, staat zowel de DRL (LED) en dimlicht van de nieuwe units aan.
Deze units werken perfect in Polo 6R versies welke met halogeen zijn geleverd en beschikken over H7 lampen. Er zijn ook versies, voornamelijk de bluemotion die met H4 lampen geleverd zijn. In deze laatste versie moeten aanpassingen worden gemaakt zei de leverancier.
Je kan op de volgende manier zien of je units H7 of H4 zijn; zet je dimlicht aan en je groot licht, als dit twee verschillende lampjes zijn die branden dan heb je H7. Is het 1 licht die zowel dim als grootlicht doet dan heb je H4.
Ik heb ook maar twee standen. Daarom rij ik overdag voornamelijk met stadslicht. Dan zijn alle halogeen lampjes uit en branden alleen de leds.Ok ok.. Ik ben bijna overtuigd! Vind dit wel een hele vette upgrade, ondanks het niet OEM is.
Vraagje; Wat voor lichtschakelaar heb je? En wat gebeurd er als je de stand "stadslicht" aanzet?
Heb namelijk zelf geen dagrijverlichting en ben wel benieuwd of dit systeem ook op mijn auto werkt.
Als ik mijn verlichting uitzet, dan staat hij alsnog aan.. Ik kan maar twee standen en dat is dimlicht of stadslicht.
Ik heb ook maar twee standen. Daarom rij ik overdag voornamelijk met stadslicht. Dan zijn alle halogeen lampjes uit en branden alleen de leds.
Daar twijfel ik wel over aangezien ik twee maanden zonder storing heb gereden. Volgende week laat ik hem uitlezen, misschien dat dit enige duidelijkheid schept.Nice! Dat wilde ik dus weten. Maar jij hebt nu wel last van een controle lampje welke zo nu en dan aanspringt? Weet je zeker dat dit niet door de nieuwe lampenset komt?
De oorzaak van de foutmelding is bekend. Het zit hem in de bochtverlichting.
Nee, het is niet stuk en er zit een blauwe (wit licht) halogeen lamp in. Verder is het nog origineel.Die is defect of? Heb je daar nog de originele in zitten of heb je die ook voor aftermarket vervangen?
Zou je een foto kunnen maken van het lichtbeeld? (bijv dat je de lampen op de muur richt?)
@Peppergrey
Hierbij het lichtbeeld geprobeerd te fotograferen. De namen van de plaatjes zeggen de afstand die ongeveer geldt tot de muur.
Dit is met de Philips WhiteVision H7 bulbs.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.