iichel
Exclusive lid
Ergo, ongeschikt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb ze er nu zo'n 3 weken in zitten en ik ben er zeer tevreden mee !! Wil nog wel iets met xenon doen maar dit zal dan wel een goeie hid kit worden geen aftermarket rommel
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Tof, fototijd! Maak ook even fototje van hoe je het nu weggewerkt hebt aubIk heb sinds gisteren ook de door mij reeds voor lange tijd gewilde u-tube lampen aangeschaft. Na inbouw staan ze zoals gewenst en super blij.
Zijn er tips om de balast weg te werken in/door de draaidop die de lamp afsluit?
Tof, fototijd! Maak ook even fototje van hoe je het nu weggewerkt hebt aub
En ? Goed verlicht?Thanks tjinees!
Ik heb het inmiddels anders opgelost.
De beschermkapjes van de koel-fan eraf geschroefd en daardoor kwam er een 0,5 cm meer speling in de originele dop waardoor deze perfect sluit. De balast naast de 'lenzen' gelegd en klaar!
En vanavond eens kijken hoe de weg verlicht is.
En ? Goed verlicht?
Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Waarom die onder in de bumper niet zwak mee laten branden.
Ik heb dan geen uleds maar ik heb led in de h7Niet over nagedacht of dat mooi is..
Ik heb dan geen uleds maar ik heb led in de h7
En mijn drl brandt altijd alles led dan wel weer
Ik moet m netjes afstellen op de juiste hoogte maar so far so good.
Wie heeft er een tip om de juiste hoogte te bepalen zonder tussenkomst van een garagebedrijf?
Wie kan er met de VCDS de DRL laten werken met de stadslichten (die mooie U-tubes) en die bij mijn mistlampen uitzetten?
Of moet dat met een stekkertje, kabeltje, gevaar voor storing?
Wie heeft er een tip om de juiste hoogte te bepalen zonder tussenkomst van een garagebedrijf?
Wie kan er met de VCDS de DRL laten werken met de stadslichten (die mooie U-tubes) en die bij mijn mistlampen uitzetten?
Ik wou het volgende;Heeft iemand nog een suggestie voor de DRL schakeling naar stadslicht via VCDS?
Ik zou het je aanraden, heb onderhand ook de U Led lampen met xenon er in. 10 x beter zicht
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.